søndag 16. januar 2011

Søndag og kino...

Søndag 16.1.11 Ahhh..godt å sove lenge...ungene har stått opp og koser seg med hver sin pc...etter avtale fra kvelden før..deilig med en rolig start på dagen med pc og aviser for meg også..når klokka nærmet seg 12 ble det på tide å finne ut hva vi skal se på kino i dag..Småfrøkna sin tur til  å velge i dag...

..det ble Megahjerne..men den begynner allerede klakka 14,så her må vi begynne å gjøre noe..billetter blir bestilt over nettet,og etter ei stund er det på tide å sette i gang med å poppe pop-corn og lage saftflasker til ungene..

..filmen var kjempegod...både jeg og ungene lo..mens vi var på kino så jeg at jeg hadde to ubesvarte anrop fra min eldste sønn som er på hyttetur i Sirdal...jeg sendte melding tilbake og lurte på hva det var...det viste seg at de måtte returnere til hytta pga snøras så de kom seg ikke hjem i dag...men de satset på å komme seg hjemover i mårra..

..i mårra er det mandag og ny uke..på tide og finne frem skolesekker,reine klær,matbokser osv..synes det er greit å ha alt på g til mandags morgen...den blir alltid litt travel..er bare sånn..jeg skal på fysio 9.15,så vi skal avsted alle tre..

..en runde med støvsugeren er heller ikke dumt..da starter vi den nye uka med støvfritt (nesten da) hus...vaskemaskina går etter helga,så da er vi i gang igjen...slutt på latmannslivet...

1 kommentar:

  1. Hei latmannsliv det er du ikke i nærheten av....jeg er der hver dag men har en alder høyere enn deg og da er det gotatt he he...vært på trim beg litt sent synes jeg men men goe tid til avisen men dagen går veldig fort da. gått tur i helgen og det kjendis godt ut .uff sønnen din i sirdalen der var det ikke kjekt og være i helgen..ha en flott dag og uke.klem mia

    SvarSlett