torsdag 22. april 2010

Helg

17.4.2010. Har sovet godt i natt..våknet av at jeg snakket i søvne...fniiis...kom bare en tørr kommentar fra min sidemann..

En morgen våknet jeg av at jeg hamret løs....på min mann..men i drømmen forsvarte jeg meg med nebb og klør...det var en kamp på liv og død..meg eller motstanderen...heldigvis lå mannen min med ryggen mot meg..ellers kunne jeg gitt ham en trøkk 16 så han hadde gått i svima...hihi..

Jaja,det var mine nattlige aktiviteter....

Pissevær i dag,på godt norsk!!! Flott kinovær altså,når broremann har kommet hjem..det ble Yohan-barnevandreren i dag..7 års aldersgrense og masse engelsk..ikke helt ok..skiftet mellom fortid og nåtid var også litt vanskelig for den minste..dårlig lyd også innimellom..ikke helt ok...

18.4.2010. Svømmehallen med småtrolla i dag,mine 1250 meter var fort unnagjort,så var det bare kos etterpå..etterpå ble det en lang kjøretur som co-pilot for eldstemann.

Vi kjørte i områder hvor vi sprang på fjellturer i høst og ble enige om at det nå snart var på tide å finne fram fjellskoene igjen..snøen er borte og det har vært tørkevær en stund..kjenner at topp-pinsene lokker igjen..vi må snart lenger avgårde,for vi har snart hentet inn de som er i Rogaland og omegn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar