søndag 30. mai 2010

Tidlig sønda mårra...

30.5.2010. Etter å ha kommet sent hjem i går pga gullbryllupsfeiring,i seng 00.30,sovna etter en time,sitter jeg nå og spiser frokost før jeg skal avgårde til dagens 7-nutstur..opp klokka 7...jaja,sove får jeg gjøre en annen dag..blir hentet klokka 8...

Regnet siler ute...grr..i går var det sol og blå himmel...og heia blir vel dassblaut den også,for ikke å snakke om myrområdene...jaja...gleder meg...1,7 mil å gå...dere får referat seinere i dag kanskje hvis jeg ikke er helt pudding og stuper i seng..

Man kan jo også gå 4 nuter,men som vanlig er mitt mål toppen....!!! Snakkes! : )

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!Jammen er du flink, 7 topper, vi klarte oss lenge med 3 topper. Var glad vi ikke hadde meldt oss på 7.Blir spennende hvordan musklene har det i morgen :-)Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Har en følelse av at jeg gjentar meg selv hele tiden, men en god ting kan ikke sies for ofte: Du er kjempesprek! Men du er vel blitt helt pudding etterpå siden du ikke har rapportert hvordan det gikk? Regner med det ble en flott tur i nydelig vær? Her tok barna årets første turer gjennom vannsprederen med skikkelige gledeshyl.
    Klem fra kreftsykepleieren.

    SvarSlett
  3. Du er jammen jenta si som feirer hele natta og da tar slik en tur. Lykke til.

    SvarSlett
  4. Hei! Må nok skylde på en flott mandag med sol fra morgen til kveld,ja!! Men jeg begynte i går kveld,og nå er den klar,med bilder..skal prøve å bli litt flinkere å legge inn bilder...hadde jeg bare fått dem der jeg vil ha dem...grrr...jeg trenger hjelp!!!!Men ja..ble litt pudding ja,men det begynner å komme seg,men jeg tror jeg utsetter treninga til i mårra!!

    SvarSlett