tirsdag 22. juni 2010

Sol og late dager..

24.6.2010. Sorry folkens...!! Det har vært altfor mange,lange ,late dager i sola i det siste!!! Da har det rett og slett blitt en prioritering..klær må også vaskes...hihi..hmmm.. (litt maling har det jo blitt da..)

I forrige uke hadde vi avslutning med Aktiv på dagtid med fjelltur til Dalsnuten. Litt grått til å begynne med,men så kom sola og det ble en flott avslutning på et enda flottere treningsår..

Formen er bra og nå er jeg og 3 av mine små-og store troll ferdig pakket for 2 uker i Egypt! I morgen kjører vi til Oslo med bilen til min eldste sønn og parkerer den på Gardermoen,overnatter på hotell 5 minutt derfra og drar avgårde med fly 7.15 på lørdags morgen.

Jeg vurderer å ta med pc"en...så dere får vente i åndeløs spenning på snutter fra landet av 1001 natt...

På gjensyn,mine venner!!! Vi snakkes!! Sol og varme klemmer fra meg!!

5 kommentarer:

  1. hei kjekt og høre fra deg...ble noe bekymra for deg- men tenkte jo at den dama klarer det meste...og fikk heldigvis rett i det....må bare si goe tur kos dokke
    klem fra mia

    SvarSlett
  2. Så godt å se at du har det bra :-) Har ventet på nytt ifra deg og ble glad da jeg så du hadde lagt ut i kveld.
    Ønsker deg og familien en riktig god tur til Egypt. hilsen Bente

    SvarSlett
  3. Så flott å høre at alt er bra! Høres aldeles deilig ut å reise til Egypt, dere må kose dere kjempemasse! Venter i spenning på oppdatering fra sydligere strøk!
    Hilsen kreftsykepleieren.

    SvarSlett
  4. Har lest din blogg og den gir meg håp og styrke etter att min kone har fått den samme diagnosen som deg for 3 dager siden...
    Kos deg i Egypt(du må prøve og dykke om du er til sharm el sheik)
    Ønsker deg og familien din en underbar ferie!
    Hilsen Patric

    SvarSlett
  5. Hei alle sammen. Er tilbake,klærne er vasket og det er snart på tide å begynne å skrive litt. Bruke internett i Egypt var dyrt,så det droppa jeg.
    Patric:ikke gi opp håpet,det er bortkastet tid! Ta vare på de gode øyeblikkene,kjemp for livet,vær positiv,gjør det som gir dere livskvalitet og du skal se at det fremdeles er mange gode dager å ta vare på.. Den første tiden av kreftsykdommen:undersøkelser,operasjon,cellegift,stråling osv er den mest kaotiske og følelsesmessige delen,så roer ting seg ned litt etter hvert og man innser til slutt at livet er ikke over her og nå...man lever faktisk en stund til(det trodde ikke jeg..)og mange gode dager vil komme..lykke til,til dere begge..er det noe du/dere lurer på er det bare å spørre...dere kan også kontakte meg via mailadressen min. Klem til dere fra meg.

    SvarSlett