onsdag 21. juli 2010

Flott båttur!


Mandag(5.7),opp og hopp,vekkerklokka ringte klokka 7.30.....var det noen som snakket om ferie...??? Ganske så punktlig ble vi henta klokka 8,etter en rask frokost..Uvanlig lite folk som spiste frokost..??? Kan det ha noe med tida å gjøre tro...????

Båttur med tre stopp for snorkling...fantastisk vær som vanlig...sola skinner og vannet er varmt og krystallklart... Tiran er et av korallrevene vi skulle snorkle på(og et av de mest kjente),fantastiske farger både på fisker,koraller og alt annet som finnes...

Mens vi kjørte lå jeg og småfrøkna og storkoste oss på soldekket..her var både mat og drikke(kun alkoholfritt,alkohol fantes ikke) inkludert i prisen,så her var det bare å forsyne seg for både liten og stor!

På hver stopp var det bare å få på seg utstyret og hoppe uti..noen var tregere enn andre...













Vi var ikke hjemme før kl 17.30,da var vi fornøyde og full av flotte opplevelser.. Etter en god dusj var det ut for å spise middag og snoke litt i butikkene..

2 kommentarer:

  1. Hei hei j a på tide hehe vi med goe tid venter og venter på koselig innlegg fra deg...hørtes ut at det var helt topp. her har jo ikke været vært særlig men lite og gjøre med det...jeg for min del foretekker 20+ istenfor 30+..men helig hvis en kan slippe jakke om sommeren. jeg har hatt min ferie iår tror eg... ha en fin dag ...så skal je g på shopping tror eg !!! klem fra mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia..nå kommer det ene og det andre på rekke og rad..shopping er alltid greit...men nå begynner jeg å bli litt lei av restene fra sommerklærne som er på salg,men samtidig er det alllllllt for tidlig å begynne å se på høstklærne.. alt til sin tid,sier nå jeg da...Nå vil jeg fortsatt ha litt mer sommer.. Snakkes!

    SvarSlett