tirsdag 10. mai 2011

...siste finværsdag??...

Mandag 9.5.11 mjaaa...i dag har de meldt værendring...måtte nyte de siste solstrålene i dag,men litt maling fikk jeg også unna....greit å stå i sola,mens det man maler er i skyggen...

...i 12-tida kom skyene veltende innover,så da var det bare å pakke vekk solsenga,rydde på terrassen og finne andre ting å gjøre...

...etter middagskvil,kl 16 dro jeg og ungene ut på ærendsrunde...Broremann var som vanlig heldig og fikk klipt seg hos jallafrisøren vår uten timesbestilling...bare å hoppe i stolen,klippeklippe,150 kr,ferdig...mens han satt i stolen dro vi ned til Spar-Kjøp for å prøve bunaden vi hadde hengt av på lørdag...

...den siste de hadde igjen,str 12 år...spennende...det gikk bra!!..vi bare syr den opp litt,så passer den perfekt!!...Småfrøkna er strålende fornøyd,hun elsker denne bunaden...dette er nr 2 av samme type bunad...og den er fin...masse broderi på den...og den var satt ned til 499 kr siden lørdag...bunad, skjorte og bunadpose til å henge den i...ikke verst!!

...så var det opp igjen for å hente Broremann,ned igjen,prøve sko og finskjorte til dressen,plukke med oss masse billige joggebukser til ungene og litt til...M44 neste...diverse handling her(mens Broremann satt i bilen og leste Donald...han hater å gå i butikker),hjemover neste...

(kjøpte blant annet nye sykkelsko,men da jeg skulle se på dem da vi kom hjem igjen manglet selvfølgelig det som skal skrues på under...grrr..typisk...da må jeg ens ærend tilbake..grr)

...jeg lovte å være med Småfrøkna på turnen i kveld(pga uro i timen fra småungene),så vi kom hjem 17.55 fra shoppinga og kjørte rett til skolen...Broremann hoppa av og sprang hjem...klokka 19 var vi hjemme igjen,litt mer maling før regnet kommer,så var jeg klar for 71 gr N...og kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar