fredag 24. juni 2011

...siste sykehusbesøk,så tar jeg ferie...

Onsdag 22.6.11 ...vekkerklokka på 8 i dag...ja,faktisk!!...egentlig så har jeg jo tatt ferie fra den,men jeg skal være på sykehuset 9.30 i dag,så da er det bare å komme seg opp...

...kom meg som vanlig avgårde i seineste laget i dag også,så for å få min elskede frokost ble det medbragt i bilsetet...gikk faktisk veldig bra,sølte bare paprika på min lyse gule topp en gang,yoghurten må være med og melka var på den søte bamsen...hihi...min mann bare lo av meg da jeg kjørte...kan ikke forstå det!!??!!...
Kom faktisk frem til kreftpoliklininkken i tide,ikke verst...la fra meg ei tjukk bunke med ukeblad i hylla der vi sitter og venter...det var ingen blader igjen der og tre personer kom hoppende med engang da de så jeg la fra meg blader,med kommentaren: "Har du med deg lesestoff til oss!?!"...jeg har faktisk med meg ei bunke hver gang jeg går hit,og hver gang er det tomt...en del havner nok inn på rommene der vi får behandling...

...det ble ikke lange ventestunda før det ble min tur...hadde så vidt fått plukka fremstrikketøyet...blodprøvene var fine,så det var bare å sette i gang,og jeg var ferdig på 40 minutt...må jo bare si at alle ser ut til å ha lest avisa på lørdagen da Nordsjørittet gikk...jeg fikk ros overalt jeg gikk,både for at jeg var så tøff at jeg stod frem med min sykdom på en slik måte og for min deltakelse i rittet...

...er jo litt kjekt også da...hihi...men jeg føler at overalt hvor jeg går nå så er det folk som ser på meg en ekstra gang,og jeg ser for meg at det roterer oppi hodet: "var det hun som var i avisa??????"...hihi...jeg får flyte på statusen som a-kjendis så lenge jeg kan,da...hihiih...litt ærend på veien,så er jeg hjemme igjen...

...siste sykehusbesøk i dag,nå er det ferie fra sykehuset frem til 10.august....håper jeg da...,men da er det full rulle igjen...innkallingene har allerede begynt å sige inn her...akkja...


2 kommentarer:

  1. Hei godt og se deg igjen har vært på ferie med hele fam. sol og sommer og goe mat...kan jo ikke ha det bedre. iskaldt når jeg kommer hjem...men mååå jo få litt sommer her og. Får begynne som deg nyte hvert solglimt he he...ha en flott helg. klem mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia!
    Hei til deg også og velkommen hjem! Noen kommer og noen går...nå har vi nedtelling til ferie her i huset...vi reiser den 10.7 og nå begynner jeg virkelig å glede meg,i det skitværet vi har her...grr..
    Mens jeg venter på solgløttene blir det iallefall tid til strikking av babytøy,aldri så gæli at det ikke er godt for noe..
    For ikke å kaste bort min verdifulle tid så har jeg funnet på noe nytt mens jeg strikker...
    Jeg har lånt lydbøker,så da kan jeg strikke og høre bok samtidig,og hvis jeg da tar med meg sola så kan jeg gjøre tre ting på en gang...ikke verst vel!!?!!...hiihi
    Klem fra meg!
    God helg til deg også

    SvarSlett