onsdag 29. juni 2011

..ut på tur...

Tirsdag 28.6.11 ...opp med vekkerklokka i dag,faktisk...stønn...og den ringte 8.55,det er jo litt seint når jeg skal være på legesenteret på Bryne klokka 10...jaja,det blir bare en Godmorgen-yoghurt i dag,har ikke tid til noe mer...dette er siste innspurt,nå tar jeg ferie noen uker fra leger og sykehus...

...10.00 var vi på legesenteret,gitt...Småfrøkna fikk være med når jeg skulle sette Faslodex-sprøytene mine...så spurte vi etter flere reiseskjema,men det hadde de selvfølgelig ikke,det hadde de ALDRI hatt sa frøkna,men det kan jeg bevitne som har gått der i årevis...plakaten hang iallefall på veggen med info om reiseregning...

...NAV neste...etter mye om og men fikk vi hjelp til å få printa ut skjema,for de hadde ikke sånne her...det var ikke deres bord...believe it og not!!...så var det tilbake til legesenteret for å få bekreftelse på de gangene jeg hadde vært her for å få satt sprøytene mine...alle de gangene jeg hadde vært for å få tatt blodprøver hadde de desverre ikke...og jeg hadde selvfølgelig ikke med meg filoen...ska`kke værra lett,gitt...

...nå skal begge frøknene til frisøren,sommerklippen står for tur...Småfrøkna skal først i stolen så jeg får fyllt ut de siste skjemaene til det er min tur...etterpå er det inn på nærmeste butikk for å få kjøpt store konvolutter,det hadde jeg selvfølgelig ikke tatt med meg...

...innom nærmeste postkontor for å å få kjøpt frimerker,for dette brevet er tungt...så er det bare å vente på penga...eller protestene på ditt og datt...jaja..

...på ettermiddagen fant ungene et kjekt tidsfordriv...på med badetøy og opp på trampolinen...i pøsregn...og for sikkerhets skylds plusset de på med vannslangen...de holdt på et par timer og syntes det var helt topp...i 16 gr...brrr...de var litt småkalde da de etterhvert ble taua inn til store protester...men jaja,bare de har det kjekt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar