tirsdag 12. juli 2011

Tyrkia,here we come...

10.7.11 ...rrrrrrringggg...joda...klokka virka og ringte klokka 5...stønnn...litt tidlig å stå opp ja,men det er bare å ta sats og hoppe ut...mårrastell,kjapp frokost,vekke sjåføren(storebror),snill som alltid,og avgårde med oss....
...etter litt(hmmm...mye?) taxfree-shopping var det endelig tid for å ta av...en smule forsinket,akkja...ofte sånn...flyturen gikk fint,ingen tvil om at ungene er blitt større,nei...men både jeg og Småfrøkna håpte at vi slapp å få noen skrikerunger i nærheten...gikk NESTEN bra...jaja...

...vi gikk ut av flyet i Tyrkia og ble møtt av hetebølge,40 gr i lufta og minst 25gr i sjøen..DEILIG!!!...det er jo derfor vi reiser hit jo...sol,varme og varm sjø!!..yess!!..slutt på å sitte hjemme og vente på sola,ja...ankom hotellet i 17-tida,så vi har vært lenge på reise og det ble litt snorking både i fly og buss...

...rett på rommet,på med badetøyet og rett på stranda...sånn skal det være!!!...pakke ut kan vi gjøre en annen dag,men det ble tidlig kveld i dag,ja...faktisk ingen som protesterte på det...sol,sjø,strand og basseng-liv,shopping...ja,sånn går nu dagan,som `n sa....

...dagen etterpå gikk vi rett på tyrkisk hamam og fikk skrubba av oss noen kilo skit,fikk ny farge og deilig massasje...deilig måte å begynne ferien på...ahhhh..

...klok av skade fra tidligere sydenturer har jeg i år dratt med meg en 5 cm tykk Tempur-madrass...endelig slipper jeg til å grue meg til å legge meg hver eneste kveld og få vondere og vondere i kroppen hver eneste natt...veier bare 8 kg...kan anbefales på de harde fjølene av noen madrasser de har i sydenland....
Jæææææælp...sanda er glovarm...vi måtte kjøpe strandsko.....

Liten del av bassenget tatt fra terrassen vår i første etasje,med havutsikt..

Solseng på stranda og brunfarge er vel greit,folkens...eller??...pst....regner det hjemme eller...???
Nattiii folkens,i morgen kommer atter en solrik dag...det vet jeg...så det så...tuddeluuuuu...




2 kommentarer:

  1. Kos dere masse på ferie, alle sammen !!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Hei Synni

    Ønsker deg og dine en KJEMPEFLOTT FERIE :) :)


    klem fra marit

    SvarSlett