mandag 25. juli 2011

Vaskedag og ryddedag...

Glemte en liten morsom kommentar underveis i ferien mellom min sønn som passet hus og dyr hjemme og mannen min...."og marsvinet har jeg bytta ut tre ganger"...hihi...den synes jeg var fin...

Mandag 25.7.11 ...våknet i 8-tida av Gråpus som gikk og tråkka og murra på dyna mi,men fant ut at jeg ikke gadd å stå opp enda og våkna igjen i 9-tida...da lå fremdeles Gråpus på dyna mi og koste seg...noen som er glad for at jeg er hjemme igjen,eller??

...været ute er så som så...men det var utrolig deilig med frokost med mine hjemmelagede knekkebrød...var heldigvis så lur at jeg sørga for at det var noen igjen i boksen da vi dro på ferie...nå har jeg levd på tre pannekaker i lappe-størrelse og melon til frokost i 14 dager,så det er greit med litt avveksling...

...så kommer den kjedelige delen med å ha ferie...pakke ut,rydde,vaske klær og legge alt på plass...stønn....!!!...i dusjen i dag skrubba jeg sikkert vekk 2 lag med brunfarge,i tillegg til det ene laget som forsvant på flyturen hjem...hihi...

...for uteblomstene sin del lever alle...de har stått under taket i partyteltet,så de er i god behold...men det er et par timers jobbing når det gjelder å fjerne avblomstrede blomster...3 rosa brudeslør som har hengt på veggen ute burde nok fått kommet i ly for regnet før vi dro...de er et sørgelig syn...men kanskje de kommer seg igjen...

...jaja...ikke mye det da,i forhold til resten som er i god behold...men samtlige lengter etter sol og sommer og litt varmere forhold ser jeg...men det gjenstår jo å se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar