lørdag 17. september 2011

På`n igjen med trening...

Fredag 9.-søndag 11.9.11 ...fredag 9.20 var vi klar for avgang...Småfrøkna er så heldig å få fri denne fredagen,siden vi skal kjøre til østlandet i konfirmasjon...noen timer i setet blir det og det gjør ikke saken bedre at jeg fremdeles har gørrvondt i musklene..akkja...

...et lite døgn med lite søvn og mye mas gikk fort unna og plutselig satt vi i bilen på vei hjem igjen...mette og trette etteren koselig konfirmasjon med masse mat og kaker...vi var ikke hjemme før 00.05,da hadde vi kjørt i plaskregn og et fantastisk lyn-vær ei god stund...

...jeg og Småfrøkna satt og småsløva det meste av veien hjemover...jeg var ganske utslitt etter 1.5 døgn på farta,lite søvn og ingen middagskvil...gjett om det var godt å komme seg hjem i sin egen seng og sove lenge på søndag...ahhh...og søndagen ble stort sett brukt til avslapning...

Mandag 12.9-fredag 16.9.11 ...Ny uke er i gang og endelig er gangsperren borte...nå satser jeg for fulle mugger og planlegger trening både mandag,onsdag og fredag...med god utstrekking etter timen gikk dette over all forventning...

...de planlagte timene har blitt fullført og det med svært få problemer dagen etterpå,det føles godt å være i gang igjen...formen ellers er også bra for tida,men jeg merker at vi har begynt på høsten,sommeren er over og dermed behovet for en kvil igjen...

...i sommersola kan jeg gjøre den unna å solsenga hvis jeg trenger det,men med den årstida vi går i møte nå er senga bedre til det formålet...høsten er kommet med pøsregn og stiv kuling,ingen tvil om at den sommeren vi venta på,ikke kom...ungene har allerede spurt etter luene sine,så jeg måtte opp på loftet for å hente sekken med luer og votter...

...i dag,fredag,har vi faktisk et opphold i drittværet...vi har hatt sol fra blå himmel,men 6.5 gr klokka 7...men i mårra er det på`n igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar