onsdag 18. januar 2012

Drømmer og litt til...

Mandag 16.1.12 ...jaja..så er vi igang igjen da...jeg hadde for endel år siden en periode med vanvittige mareritt som stort sett gikk ut på at jeg skulle drepes(antagelig sammenheng med den uhelbredelige diagnosen...)...etter en tid med dårlig søvnkvalitet med dertil trøtte dager tok jeg kontakt med det palliative teamet for å høre om de hadde noe botemiddel for dette...

...jeg ble satt på Sarotex og det hjalp veldig...nå er jeg igang igjen med slitsomme drømmer...føler at jeg drømmer hele natta,uten å ha den dype,rolige søvnen som gjør at man er uthvilt når man våkner...jeg er helt i koma når klokka ringer,har store problemer med å få opp øyene og er langt ifra uthvilt...

...jeg vet at jeg drømmer mye i løpet av natta,for hver gang jeg blir vekt,enten det er kattene,jeg må på do eller annen årsak så våkner jeg rett fra en drøm...det er forferdelig slitsomt å ha det sånn hver eneste natt...akkja...alt man skal slite med...

...jeg har gått for halv maskin i hele dag,så jeg har gjort fint lite...jeg har også vondt en bestemt plass i venstre fot som jeg også har hatt vondt i tidligere,som gjør at jeg nesten ikke kan løfte foten uten at det er innmari vondt...nei,nå blir det veldig mye syting her...huff....

Tirsdag 17.1.12 ...kaver meg ut av drømmen etter at klokka har ringt og kunne veldig gjerne ha tenkt meg å velte meg over på sida igjen og sove litt til,drømmeløst...men akk...det er bare å komme seg opp,ungene skal på skolen...

...i dag har jeg fått tatt vårpussen på badet og hengt opp nyvaska gardiner og badematte,så jeg har da fått gjort litt...og pussa de store speilskyvedørene til garderoben i gangen...det var en fryd å få det gjort,men ikke bra for arma mi da...en stund siden sist...

...jeg og mannen har telt på knappene lenge om vi skal kjøpe oss hver sin iPhone 4S...nå har vi hver vår type mobil,ingen kan hjelpe den andre hvis det blir problemer...hihih...så i kveld tok vi spranget og bestilte 2 på Apple sin nettbutikk for å få dem uten abonement...

...og etterpå begynte vi(les mest meg) å se på deksel mm til telefonene på nettet...skal love dere at det ble noen ja..hihi...det var jo såååååååå mange digge...både med og uten bling...dette skal bli kjekt...juhu...mannen min er jo litt mugg da,siden han reiser offshore på torsdag,så når han kommer hjem har jeg lært meg mye om den nye telefonen..hihi...(tror jeg da...)

6 kommentarer:

  1. gled deg til iphone 4s og stasj den opp!!!du synes selv at du ikke får gjort noe kan trøste deg med at jeg ikke gjør en dritt i forhold til deg!!du er et drivjern men tillat deg å hvile litt på laubær gi deg selv et klapp på skuldra fordi du er flink!!!håper du får orden på søvn og får det overskuddet du trenger!!!du er mitt forbildet!!!
    klem hilde

    SvarSlett
  2. Imponert over deg jeg. Har lest din logg en stund nå og det gir meg mye. Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elin!
      Kjekt at du liker bloggen min og at den betyr noe for deg..
      Klem fra meg!

      Slett
  3. Er det nokon som fortjener Iphone er det nok du :o) kos deg med din nye duppedings! Og last for all del ned wordfeud ;0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for det! Vet du hva?! Vi her i huset hadde aldri hørt om wordfeud før det sto i avisa her for ei uke siden og vi lurte fælt på hva det var...men vi forsto jo at man veldig lett kunne bli hekta også...vi får se...må nok prøve det.
      Klem fra meg!

      Slett
  4. Hei Hilde!
    Jo,jeg gleder meg jeg..venter i spenning på posten hver dag!
    Takk for gode ord,Hilde..kjekt å være forbildet ditt,da..hmmm...og så jeg som synes at dagene mine innimellom har veldig lite innhold...jaja..jeg får jo følge opp og bruke mest mulig tid med ungene da,noe som jeg synes er viktig i den situasjonen jeg er...
    Klem fra meg!

    SvarSlett