onsdag 11. januar 2012

Nattlige uhell...

Tirsdag 10.1.12 ...ooops,I did it again...Pusur holdt en forferdelig inn og ut-sjau i natt,så etter en runde i 4.30 tida stod jeg opp for å ta en tisserunde...men det skulle jeg ikke ha gjort...da jeg kom ut på gangen og skulle ned de tre trinnene klarte jeg ikke å holde meg på beina og kavet fra side til side...

...jeg endte opp med å ramle ned trappa,fra vegg til vegg (og vi har aluminiumsbeslag på kantene av trinnet)og samtidig skrape meg opp 5 plasser på den ene foten og en plass på armen...blodet silte fra alle plassene,så jeg satte meg på do,ropte på mannen min som hadde sett at beina ikke virka og han måtte fram med plaster-rullen for å plastre meg...skremmende opplevelse...hmmm...

...alle plassene var huden skrellet av ned til det hvite,så det betyr altså at jeg får enda flere stygge arr...av en eller annen grunn,etter at jeg fikk kreft,forsvinner liksom ikke sårene etter hvert som skorpa har gjort sin jobb...

...det blir et litt mørkere felt der såret har vært og ofte søkk i huden,det ser ikke ut til at det fylles opp igjen...noen andre kreftpasienter som opplever det samme??...og jeg tør ikke tenke på hvor blå denne foten og armen,kommer til å bli etter hvert...akkja...

3 kommentarer:

  1. Nei men huff da så uheldig du var, håper at det ikke blir så skrekkelig vondt i tillegg!!

    SvarSlett
  2. Hørtes IKKE godt ut - stakkars deg!! Et godt råd: Skaff dere kattedør. Da slipper dere maset om natten. Jeg har 3 puser, og det fungerer helt utmerket. GOD BEDRING fra Anne Kristine :)

    SvarSlett
  3. Hei begge to!
    Nei,det var absolutt ikke godt...problemet med kattedør hos oss er at det er veldig værhardt akkurat på den døra vi kunne hatt det,så vi er litt redde for hvordan det hadde fungert,men det hadde vært en fryd med 3 dyr som skal inn og ut ørten ganger i døgnet...får tenke litt mer på den saken!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett