torsdag 22. mars 2012

Hmhmhm....overraskelse på gang..hmhmh...

Onsdag 21.3.12 ...i dag dro jeg til legen med Småfrøkna...resultatet ble forhøyet CRP og prøver av belegg som hun hadde på mandlene...CRP-en var på 32,så noe er det som rører på seg,men vi skulle komme tilbake på fredag hvis det ikke var blitt noe bedre...

...hun har flere blemmer på tunga og inni kinnene,så det gjør veldig vondt når hun spiser og feberen nå på mårran var 38.9...akkja...det drar ut dette...passer egentlig veldig dårlig nå med sykdom da jeg har en overraskelse på gang...hmhmhm...passer dårlig med syke unger da...

...jaja...syke unger eller ikke...jeg må iallefall forberede overraskelsen uansett og det tar litt tid,ærend og mer til...

Torsdag 22.3.12 ...Småfrøkna er ikke god i dag heller..nå har tannkjøttet også hovnet opp og blitt rødt og vondt...feberen er gått tilbake,men like vondt har hun...hmmmm...merkelige greier...det blir ingen skole i dag heller,så i dag må Broremann ta med seg alle skolebøkene til Småfrøkna hjem slik at hun iallefall får gjort noen lekser og holde seg ajour der...

...Broremann har fått klipt seg i dag av samme dama som jeg var hos...han var godt fornøyd da han kom hjem...det var jeg også...hihi...så var DET også unngjort til min overraskelse...jaja...ungene begynner å bli passe nysgjerrige iallefall...

...i dag har jeg holdt på og romstrert på soverommet og holdt døra låst for nysgjerrige unger...de skal få vite innholdet i overraskelsen i mårra etter skoletid...på mårran i mårra skal jeg ta med meg Småfrøkna til legen igjen for å få tatt en ny CRP...

...håper at den er sånn at hun kan få penicillin-kur,slik at vi kan bli ferdig med dette snart...kan ikke fortsette sånn...vi har ikke tid til det...hihi...ellers så må jeg bruke kvelden godt slik at jeg snart blir ferdig med alle forberedelser i god tid...

3 kommentarer:

  1. Weeee, så spennende med overaskelse :D Jeg tipper dere skal på påsketur ;)
    Håper T blir frisk som en fisk.Hva ønsker hun seg til bursdagen forresten?

    Knib fra Anita

    SvarSlett
  2. Hei Anita!
    Hmhmhmh...forteller ikke noe før i kveld...da er bomba sluppet!!
    Tror det blir penger...hun hadde faktisk ikke så mange ønsker...begynner hun å bli stor,tro??!!
    Klem fra oss!!

    SvarSlett
  3. hei hei er sååååå spent du kan si det bare til oss hi hi
    eg gjette på et tur til ??? eller PC mia

    SvarSlett