søndag 29. april 2012

En fantastisk dag i sola!!!

Søndag 29.4.12 ...i dag blir det ikke så mange ord fra meg...jeg har rett og slett niiiikost meg i nesten 10 timer på solsenga i dag...fantastisk å kjenne vårsola på kroppen...det er en måned siden sist,og det var i Egypt...

...allerede klokka 9.30 var jeg klar på solsenga,med medbrakt frokost...og sola varte heeele dagen...fantastisk...det gjorde godt,må bare si det altså...utpå ettermiddagen kom min eldste datter og svigersønn innom som snarest på vei hjem til Kristiansand etter å ha vært i Stavanger på utdrikningslag...

...ungene koste seg også ute,ikke bare jeg som synes det er kjekt med sol...jeg avslutta dagen i sola med Baileys og Sørlandschips...en bedre avslutning på en fantastisk vårdag kan det vel ikke bli,vel...???!!!...

...i mårra gjenstår den berømmelige strålinga,så håper jeg å ta ferie fra alt ekstra på sykehuset til over sommeren...man kan jo alltids håpe...???...eller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar