onsdag 22. august 2012

ZZZZ...og Kristin,this is Synnøve speaking...

Onsdag 22.8.12 ...ooooh...det er sååå tungt å komme seg ut av senga for tida...fristelsen er stor til å bare velte seg over og snorke videre når klokka ringer...må virkelig ta meg sammen for å svinge beina ut av senga...hmmm...

...men det er bare å komme seg opp og sette i gang...ungene skal på skolen og jeg må ut en tur og handle...må ha meg ei ny bukse fordi de jeg hadde i skapet har krympa i løpet av sommeren...skitens medisiner...de skulle hatt bank og prøvt medisinene sjøl de produsentene så hadde de gjerne prøvt å gjort det litt bedre...grrr...

...i mårra skal jeg ut og besøke mannen min på plattformen Kristin...det har vært forberedelser i lange tider pga div narkis og slikt jeg må dra på,så det har vært litt sirkulring i diverse godkjenninger,medbringertillatelser osv...

...men nå skal sete på helikopter,flybilletter og alt være i orden så da er det bare for meg å komme meg avgårde i rett tid...

...formen er litt daff i dag,ikke vet jeg hvorfor...er liksom helt tom...vet ikke om det er alt som skal skje de neste ukene som stresser meg eller hva det er...tom er jeg iallefall...og trøtt...får håpe det er bedre i mårra,så jeg holder koken de neste døgnene...så får jeg kvile ut i helga...

...jeg skal prøve å komme med oppdateringer til dere de neste to dagene,hvis ikke så får dere alt når jeg kommer hjem...

 

1 kommentar:

  1. HEI du er ikke daff i det hele tatt. du
    hopper ut av sengen og er igang med med det meste.Nå skal du jammen på plattform også det blir jo spennende Har hørt at de har jysja goe mat så kos deg. ikke tenk på de kiloene vi alle over 40+++ har formye av..Jeg har krympeskap!!
    Følger med deg du er såå flink og skrive...ønsker deg en fin helg og som sagt kos deg på plattformen, klem mia

    SvarSlett