fredag 21. september 2012

Kaaanskje hjem...eee...nei...grrrr...!!!

Fredag 21.9.12 ...da var det mårra igjen...passe lei av tråkket her på rommet mitt om natta...får jo penicillin intravenøst kl 24 og 06,det betyr minst 2 besøk på hver dose,så kommer blodprøvedama tidlig på mårran også...ellers så skjer det jo ikke noe annet her før nærmere 9,så man kan like godt ligge og sove...

...på legevisitten i dag fikk jeg beskjed om at jeg skulle bli utskrevet og få komme hjem i dag,så sant blodprøvene fortsatte gå rette veien,men det trodde han de skulle gjøre...MEEEEN!!!!...klokka 12 fikk jeg beskjed av sykepleieren og studenten min at jeg måtte bli her til over helga fordi prøvene ikke var bra nok og de måtte fortsette med penicillinen intravenøst...BLÆH...!!!...

...stakkars Småfrøkna...nå blir hun iallefall lei seg...hun som hadde håpa sååå veldig at mamma kom hjem i dag(og jeg også da...)...akkja...da får de i allefall komme på besøk...

...de kom i 16 -tida og var her til klokka var 18...da hadde Småfrøkna for det meste ligget i senga og kost seg sammen med meg...det var kjempekos å se dem igjen...blomster fikk jeg også omsider lov til å få...men det er trist å måtte ligge på sykehus over lengre tid når småjenta gråter når de går etter besøket...

...det er ikke så lett,kan prøve det den som vil...heldigvis er storebror snill og kjører henne hit i morgen,så hun kan være her hos meg mens han er ute på jobb og hente henne etterpå...da får hun noen timer her iallefall...pappa var med i dag...

2 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Stakkars lille Småfrøkna, det er ikke så lett når mamma er på sykehuset nei! Håper alle blodprøvene har ordnet seg over helga så du raskt kommer hjem igjen.
    Stor klem til både deg og småfrøkna! Fra Tone N

    SvarSlett
  2. Hei på deg, Synni!
    Håper du har hatt mye besøk på sykehuset i helga og at blodprøvene er mye bedre. Kanskje du skal hjem til Klepp i morgen? Å være på sykehus er ikke min greie, men når jeg må, så tenker jeg på de som blir kastet ut for tidlig og må raskt inn igjen, de finnes.
    Ha det godt så lenge, håper at du blogger igjen snart :-)
    Klem fra Trofast leser

    SvarSlett