onsdag 30. januar 2013

Cellegift nr 8.

Mandag 28.1.13 ...opp og hopp...i dag er det litt å gjøre før klokka springer fra meg...må få tatt blodprøver til cellegifta i mårra innen klokka 11 og problemet er jo at man aldri vet hvor mange det sitter og venter for å få tatt blodprøver og ikke...

...blir spennende å se hvor jeg ligger denne gangen da,uten noe som helst aktivitet for å få opp den berømmelige blodprosenten...jaja,jeg kom meg avgårde,det var heldigvis ikke så mye folk som ventet, så jeg var ferdig før 10.45...

...etter middagskvil,lekser og middag kjørte jeg og Småfrøkna for å levere 5 pinnedyr som hun hadde fått solgt til en gutt på Bryne etter annonse på Finn.no...etter mye leiting fram og tilbake fant vi huset omsider og fikk avlevert 5 stykk baby-pinnedyr...

...hun var veldig fornøyd etter å ha tjent noen kroner...det hun ikke tenkte på var at bensin,bompenger og annonseutgifter var det vi som betalte,men man må jo være litt snill...foreldrene til gutten som skulle ha dem gadd IKKE kjøre ungen for å hente dem...

...veldig sløvt synes nå jeg da siden det tross alt var snakk om litt avstander og vi fikk mer utgifter ved å kjøre og leite...jaja,så får vi se når det blir flere småtroll da...hiihi...etterpå tok vi oss ei lita stripe på M44,før Småfrøkna måtte hjem for å gå på turn...

Tirsdag 29.1.13 ...tidlig på`n i dag også...i dag er det cellegift nr 8...her går det unna i rekkene og jeg skal være på poliklinikken klokka 9...kjørte hjemmefra klokka 8.30 og var fremme i tide...senga og hetta stod klar...

...denne gangen hadde jeg faktisk glemt å ringe inn for å få Hemoglobinen,men det hadde jeg ikke trengt å bekymre meg for...den lå faktisk på 12,4...ikke verst...!!!...og da er det også bare 5 dager siden jeg fikk forrige cellegift,og det er den som tar knekken på Hemoglobinen...

...det ble mye sløving i senga der i dag også,men dårlig med soving som jeg har nevnt tidligere pga at jeg må ha det temmelig stille for å få sove...men skitt,det gjør jeg når jeg kommer hjem...og da klokka var 13.00 var jeg ferdig og kunne reise hjem igjen...ahhh...

...mathandling på vei hjem og rett i seng da jeg kom hjem...nå er jeg TRØTT,til tross for sløving...ga beskjed til de andre om at de bare kunne spise middag,så tok jeg den når jeg stod opp...

...Broremann skulle på håndball,men det ble litt misforståelser på klokkeslett,så det ble ikke lange stunda for ham,bare 15 minutt...jaja,de har ei trening til denne uka,så han har en mulighet til...kjekt at han har funnet interesse for dette iallefall og fått flyttet fokuset litt vekk fra andre ting...

Onsdag 30.1.13 ...åååå,enkelte dager kunne det vært en fryyyyd å bare velte seg rundt midt i uka også,slik man kan gjøre i helgene...men det er vel bare å komme seg opp i dag også...mye som skjer i dag,må bare få ungene avgårde på skolen først...

...mannen min må ta med seg Yezzy til dyrlegetime for fjerning av tannstein,kloklipping og fjerning av tannstein,og en liten operasjon...jeg klarer bare ikke den kloklippinga med de tjukke klørne og han liker det heller ikke,så dyrlegen fikser det mye bedre under en lett narkose...da får han tatt tannsteinen også med det samme...

...den lille operasjonen er den kloa som er litt oppe på foten som han har hatt problemer med...mannen min spurte jo selvfølgelig ikke hva dyrlegen hadde gjort med den,så det gjenstår å se da til bandasjen er av...

...han så veldig stressa ut med den digre kragen på,så vi tok den av og passet på ham istedet...ikke barebare å gå rundt med sånne greier...dakal...og for å være sikker så kom det telefon fra skolen om at Broremann hadde fått en skade i hodet i gymtimen,så da måtte han kjøre bort til skolen for å hente ham,mens jeg lå med soveromsdøra åpen for å høre om det var noen sutring fra Yezzy...

...stillt og rolig fra stua,men da jeg hørte at bilen vår kom hjem måtte jeg opp igjen for å se hvordan skaden så ut...det hadde allerede sluttet å blø da de kom hjem og jeg inspiserte såret,så jeg kunne trygt gå og legge meg for ørtende gang og endelig få litt søvn...

...ettermiddag og kveld ble heldigvis stille og rolig,så da ble det Idol på kvelden før nyheter og leggetid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar