søndag 17. mars 2013

Ut på leit...

Lørdag16.3.13 ...tidlig opp,til tross for at det er fri og helg...det er den vanlige synderen som har skylda...at de ikke kunne klart å plukka vekk den der fra bivirkningene da...hadde vært ganske så greit...og de knallrøde kinna da...

...jeg og Småfrøkna kjørte avgårde i 10-tida...hun ba pent om å få lov til å være med,hun hadde vært inne så mange dager nå og var lei...jeg må innom Madlatorget for å se om jeg finner den siste posen min og etterpå skal vi på bruktbua for å kjøpe bøker...

...på veien hadde vi snøvær og vind...surt vær...da vi kom til Madlatorget var det allerede fullt hus og full parkeringsplass,så det ble å kjøre rundt og rundt til vi omsider fant en mann som skulle ut...pjuh,da var den plassen sikra...

...vi gikk rett til den butikken hvor jeg hadde handlet og der lå den på disken og ventet på meg...juhuuuu...nå ble jeg glaaaad...så da var det bare å prøve å finne veien ut av senteret,full klaff på første forsøk...

...men bruktbua på en lørdag var helt feil,det er iallefall sikkert...butikken er overfyllt av bøker fra før av og når da 10-15 mennesker skal presse seg inn i tillegg blir det kaos...jeg fikk levert de 5 posene med bøker vi hadde med og fant 10-12 bøker...det gikk i pluss,så jeg fikk med meg tilgodelapp på resten av beløpet...

...etterpå kjørte vi hjemover igjen med en liten handlestopp på kiwi og så er det hjem...etter å ha pakka ut varene ble det en god kvil på meg før lørdagskveld og kos...

Søndag 17.3.13 ...det har blåst noe vanvittig i natt,og da blir også søvnen deretter...jaja,det har fortsatt med samme været resten av dagen også...sola var der,men med den kalde vinden frista det rett og slett ikke å sette seg ut for en gangs skyld...hmmm...
...i dag har vi vært i bursdags-selskap til ei jente vi er tante og onkel til som fyller 14 år...det ble noen koselige timer med masse god mat,kaker og sjokolade-fontene...det er første gang jeg har prøvt det,men jeg synes det var veldig mektig...tror jeg holder meg til de sjokoladene som er i papir...hihi...
...så nå tror jeg snart det er på tide å gjøre klart til ungene og ei ny uke på skolen...




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar