onsdag 3. april 2013

Flotte dager...

Lørdag 23.3.2013 ...sol og blå himmel,opp og hopp,nå orker jeg ikke å ligge lenger...nesen er pottetett og hals/bryst full av gørr...på tide å bli kvitt noe av det,og vi må ut og hente pakke som ligger på postkontoret og venter på hun som endelig fyller 11 år i mårra...endelig...det har visst vært lenge å vente...

...etterpå var det en kjapp tur innom kiwi for en siste påfyll for helga...da vi kom hjem hadde Broremann rigga til solsenga mi og der landa jeg ganske så nøyaktig 11.00...ahh...herlig,sol fra blå himmel...

...etter en tur på vekta på mårran viser det seg at den går videre nedover...nå er jeg 69,6 kg til tross for at jeg har skofla innpå både søtt,salt og litt kaloririke,usunne ting...må si at jeg ble litt overraska,gitt...vekta gikk fremdeles nedover...

...luksusproblem sier vel noen...men det kjipe er jo at skinnet ikke klarer å holde tritt med den kjappe vektnedgangen og det ser ikke mye fint ut...o akk,o ve...

Søndag 24.3.2012 ...hurraaaa...!!!...endelig er dagen kommet...!!!...Småfrøkna fyller 11 år...jeg og Broremann rigget oss til med brett med skolebolle,brus,flagg og bursdagsgaver til Småfrøkna...det gikk i Justin Bieber-klær,JB-parfyme,smykker og penger...(og de går nok også til klær...endel iallefall)...veldig populært...
...av oss skal hun få sykkel også,men det må vente til pappa kommer hjem igjen...nå blir det vel den siste sykkelen vi kjøper til henne for nå blir det voksenmodell...
...sola skinner som vanlig får jeg vel nesten si,så resten av dagen nyter vi været på terrassen...

Mandag 25.3.2013 ...ny uke,nye muligheter og skolefriiiii...det kan jo ikke bli bedre start på påskeferien...sola skinner,men det er kaldt...men pytt,hva gjør vel det...???!!!...vi rigger oss til på terrassen og koser oss vi...
...i kveld har vi vært på Sirkus Arnardo...det er mange år siden sist...og det var populært...Småfrøkna sa at det var det kjekkeste vi hadde gjort på eeeeevigheter...hva er problemet da...annet enn at litt av opplevelsen blir ødelagt av at vi kan lese i avisa dagen etterpå at sirkus med dyr er dyremishandling...

...jo,kanskje det...men når sirkus først er der,så er det vanskelig å tenke akkurat i de baner...

...slipper heldigvis å ta blodprøve i dag...det er DEN mandagen...til tross for cellegift i mårra...

Tirsdag 26.3.2013 ...sola skinner,men hva hjelper vel det når jeg må tilbringe hele dagen på sykehuset for å få cellegifta mi...jaja,det kommer vel flere solskinnsdager etter denne...får heldigvis min faste sykepleier i dag...

...hun spurte om jeg ikke ville bytte over til onsdag heller for da er hun der hver gang...jeg takket selvfølgelig ja...så lenge cellegiftkurene går så greit skal det ikke være noe problem...og så er det veldig greit å ha noen som kan med kjølehetta da...hiih...

...cellegifta gikk greit denne gangen...ikke noe kluss med hetta heller...heldigvis...dagene frem mot påskeaften har vært strålende...utslettet mitt blir bare verre og verre...jammen godt jeg ikke skulle på sydentur i påska...jeg ser ikke ut i måneskinn...
...og dette er ikke de verste bildene...bak på leggene ser det heller ikke bra ut...

...blir spennende å høre hva de vil gjøre...om jeg skal fortsette med Taxol eller gå over på en annen type...dette kan ikke fortsette iallefall...resultatet ble at de ville avvente det til neste gang så fikk legen se på det igjen...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar