onsdag 8. mai 2013

Kom mai,du skjønne milde...



Fredag 3.5.2013 ...resultatet av 2 MR og 1 CT,16 Taxol-kurer,3 FEC 60-kurer og 10 strålinger det siste halve året viser i alle fall gode resultater på cellegift og stråling jeg har tatt...tilbakegang på all kreft,ingen nytilkommen kreft og strålingen mot metastasene i hodet viser også god tilbakegang...

...men å komme i en situasjon der du bruker 3 timer for å få betalt 1 regning...ikke bra...eller å ha problemer med å  få logga seg på diverse ting fordi jeg ikke husker kodene...man kunne jo føle seg skrullete av mindre...

...føttene mine har tatt lang tid for å komme tilbake til normalen...de er tydelig merka etter ødemene oppå fotbladene enda og utslettet på leggene er fremdeles der,men det ser mye bedre ut nå...så jeg håper at det forsvinner etter hvert som brunfargen kommer...

...men akk...vekta går nedover og jeg blir tynnere...nå har jeg nådd vekttap på 20 kg uten å gjøre det spøtt i den retning som heter å ville ta av...på lørdag tok jeg og Småfrøkna ned alle sommerklærne våre fra i fjor som vi setter i sekker på loftet hver høst når sesongen er over og vinterklærne må fram...

...i en sekk var det over 15 plagg a la shorts,skjørt,piratbukser mm som var mine...alt var minst 2-3 nummer for stort...jeg kunne jo drukne i dem...da lurer jeg egentlig på hvordan jeg har sett ut...???!!!...nå er jeg jo nesten 1,80 på sokkelesten da,men likevel...

...Småfrøkna måtte bare le da det ene plagget etter det andre ble lagt i aaaaaalt-for-stort-bunken...det som er irriterende er jo det meste av klærne er fine,og mange så godt som nye,og som jeg veldig gjerne skulle fått brukt i år også...SYDAMEEEEEEEE!!!!,men det er ikke jeg altså,så da...hmm...

...det var i alle fall godt å komme seg hjem igjen...ingen tvil om det...det er reine svingdørtrafikken inn og ut med meg...jaja...men fordelen med den siste innleggelsen var at det var med en legestudent som tok hele sjekken på kroppen før jeg skulle hjem,det er veeeeldig lenge siden jeg ble sjekket sååå nøye...!!!...

Lørdag 4.5.2013 ...jeg klarte heldigvis å komme meg hjem i tide for nye negler også som jeg hadde booka til i dag,så jeg var heldig med den...disse jeg hadde nå hadde faktisk holdt i 6 uker...ny pers,gitt...

...men jeg tror hun var litt nervøs for at jeg skulle få et blodtrykksfall da jeg var der,stakkars...for det gikk unna så det kosta etter med de nye neglene...hihi...

Mandag 6.5.2013 ...må jeg stille hos fastlegen på mårran med fastende blodsukker for å sjekke om det er for høyt nå med høy dose med Medrol,så da er det å komme seg tidlig opp på mandags mårran...

...det viste seg å være 5,2...så det ble godkjent uten noen behandling med medisin heldigvis...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar