søndag 4. august 2013

Jaja

Søndag 4.8.2013 ...jaja,da var det søndag igjen...vi har hatt ei uke med mye regn og torden,med gløtt av sol innimellom...mannen min kom hjem fra Nordsjøen på torsdag,Broremann er på ei ukes hyttetur i Lyngdal og vi andre er bare hjemme...

...Storebror og dama holder på å pusse opp i leiligheten de snart skal flytte inn i,så her skjer det endringer i heimen snart...det blir trist og tomt etter ham,men de er ikke mer enn en 10-minutters kjøretur unna...det er jo greit da...
...2 stk av denne sorten ble kjøpt denne gangen...de forrige vi kjøpte parret seg etter en halv time,så nå venter vi på egg...
...jeg og Småfrøkna var på Magneten på Ålgård fordi hun skulle kjøpe 2 nye pinnedyr...etterpå hadde vi oss en myserunde...jeg fant jammen 3 plagg og 4 nye BH-er...juhuuu...endelig fant jeg noen jeg var fornøyd med...på salg...360 kr for 4 stykk...ikke verst...


...ellers så har det vel ikke skjedd så mye spennende her i gården...får nok heller se hva neste uke bringer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar