onsdag 14. august 2013

Time hos onkologen...

Onsdag 14.8.2013 ...selvfølgelig blir det fint vær akkurat i dag,når jeg må kaste bort noen timer på sykehuset og kjøring...typisk...men jeg fikk da kost meg litt på solsenga i allefall...har prøvt å få en time hos frisøren til Broremann,men det har vært fullt over alt...

...jeg ringte nok en gang til frisøren her nede på Kverneland 10.30,fullt selvfølgelig,men vi ble satt opp på liste i tilfelle de fikk avbestillinger...jeg hadde snaut nok satt meg på solsenga igjen før de ringte fordi de hadde fått avbestilling...men med en gang helst...

...hurraaaa...det var bare å hive seg rundt og finne klær til ham,før de heiv seg i bilen...mannen min måtte komme rett tilbake med bilen fordi vi var klare for å kjøre til sykehuset,så han må gå hjem igjen...

...Småfrøkna ville være med på sykehuset,begynner å bli kjedelig hjemme nå...godt at skolen starter i mårra...først måtte jeg ta blodprøver på ø-hjelp på sykehuset,så satt vi og venta en time...legen var passe forsinka ja...

...på CT-en,som ble sammenlignet med samme type undersøkelse for 3,5 mnd siden,viste positive resultater...på levra var det tilkommet 2 nye på 8 og 16 mm,men det var så lite at han vurderte å la meg få "fri" 2 mndr til siden lever-blodprøvene var helt normale...han mente jeg kunne trenge det...

...ellers var det ingen ting å sette fingeren på,hverken på hjerne eller kropp...vi snakket om en eventuell behandling dersom ting skulle snu,ev om 2 mndr...det kunne bli en kombinasjon av Afinitor og Aromasin...men det var også flere nye cellegifter som kunne være aktuelle...

...jeg kan klare meg veeeldig godt uten de hersens antihormonbehandlingene...det har vært SÅ deilig å slippe hetetoktene og andre bivirkninger

...men foreløpig er sykehus-ferien min forlenget med 2 mndr,med blodprøver om 1 mnd og med klar beskjed om å ta kontakt dersom jeg skulle føle at noe ikke var som det skulle...Jess,I love it...!!!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar