mandag 9. desember 2013

Ny uke...

Mandag 9.12.2013 ...opp og hopp,ny uke,nye muligheter...da var vi i gang igjen med vekkerklokka...går mot ferie nå og kveldsaktivitetene for den aktive Småfrøkna har også tatt ferie...deilig...har ikke sovet så verst i natt,men våken allerede i 5-tida pga munnen...litt inntørka og hele hals og tunge føltes helt rar...

...en liten time seinere stod jeg bare opp,bedre å nyte fred og ro på stua med mannen min som også er  tidlig oppe...innpå med medisiner og håpe at det hjelper både for det ene og det andre...har vært langdryg den sjauen med munnen,til tross for at medisinregime i snart 5 av 7 dager er gjennomført...

...skal tro om det hadde hjulpet med Neulasta i forbindelse med cellegift for dette...???...jeg kan jo ikke risikere denne sjauen hver gang,men jeg vil jo heller ikke miste denne medisinen som tidligere nevnt...jeg skal til samtale med onkologen min på fredag denne uka,så jeg er litt spent på hva som kommer ut av det besøket...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar