torsdag 2. januar 2014

Den første dagen i det nye året,2014....

1.nyttårsdag 2014 ...ja,så er det et nytt år igjen da...hvor mange ganger kommer vi til å skrive feil årstall før vi får det inn i skrivehånda...det blir vel noen feil før vi har lært...dette året også...vi har bare vært oss 4 hjemme og kost oss i kveld...og de 4 søte små da...her er lille Nisse...
...ingen raketter,bare stjerneskudd...litt greit å være hjemme når man har 4 stk 4-beinte å ta seg av...været var rolig på begynnelsen av kvelden,men etter som klokka gikk mot 24 tok det seg opp både i været og vinden...kanskje derfor det ikke var så mye lyder som det har brukt å være...
...vi trakk innendørs nærmere 00.30,mens mannen min sprang litt inn og ut for å se til dyra...men de tok bråket med ganske stor ro...de ville jo helst være med i senga hos både den ene og den andre,men etter å ha kost seg litt hos Broremann og litt hos Småfrøkna endte de opp på sine faste plasser...

...jeg sovna ikke før klokka nærmere 4 i natt...øynene var liksom pling våkne,ikke snakk om å få taket på Ole Lukkeøye...det var rett før jeg ga opp,men en eller annen gang har jeg nok sovna likevel...men trøtt var jeg på formiddagen,men fornøyd med å holde ut halve natta med familien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar