torsdag 1. januar 2015

Hvil i fred Synnøve.

Kjære alle venner,blogger venner,facebook venner,medsøstre,støttespillere og alle andre.

Som sikkert alle har fått med seg,sovnet min kjære umistelige kone Synnøve inn 16/11-14.
Etter mange års kamp mot kreften,måtte hun omsider gi opp.Men det var ikke uten kamp.
Hun sovnet inn med familien rundt seg.Jeg vil med dette avslutte denne bloggen,men ikke stenge den.Den vil bli liggende her,åpen for alle.Jeg håper den kan hjelpe andre som kommer i samme situasjon.Inspirasjon,råd og ståpå vilje.Det er i alle fall mitt inntrykk av Synnøve.Ved spørsmål jeg kan svare på er det bare til å ta kontakt.Ingen spørsmål er dumme.
Tusen takk igjen alle som har støttet Synnøve å inspirert henne til å kjempe,dere er uunværlige.

Mvh.Synnøve sin mann. Odd Børge Goa. odd_goa@Hotmail.com

 

2 kommentarer:

  1. Etter å ha fulgt bloggen, mer eller mindre sporadisk i snart to år, så jeg nå at hun er borte. Verden har blitt en fantastisk flott person fattigere. Jeg ble veldig, veldig lei meg og føler med dere som må leve videre uten henne.

    Bente

    SvarSlett
  2. Hvil i fred Synnøve.
    Kondolerer til familien.

    Fra en ukjent som har lest bloggen.

    SvarSlett