mandag 21. desember 2009

Kun ny del. 7 desember 2009.

7.12.2009. Mandag i dag og som alltid begynner uka med fysioterapi og trening med Aktiv på dagtid etterpå. Kondisjonstrening i dag. Bånn gass i 1,5 time,så er det minst en halv times kaffe,te og skravling etterpå. Har hatt utrolig glede av det tilbudet,sosialt og god trening. Veldig bra for helsa mi,på alle måter...

I kveld skal jeg og småfrøkna på kjøretur. Vi skal til frisøren. 20 min å kjøre,så det blir tid til koseprat på vegen,alltid koselig det. Hun kan nesten ikke vente på julekvelden og sitter og ramser opp alt hun ønsker seg underveis...litt av hvert å legge bak øret her..

To fine damer kjører hjem igjen etterpå. Jeg kan ikke la være å tenke på om det blir cellegift igjen etter jul. Skal jeg miste håret enda en gang..vilikkevilikkevilikke..kan ikke noe for det,det er nesten det verste som kan skje når det gjelder behandling.

Det er liksom så åpenbart hva som skjer da...åjoda,hun har nok kreft siden hun ikke har hverken det ene eller det andre av hår...hvisketiske..blæh,blir kvalm bare av tanken.. og det å begynne på en slik behandling er liksom så endelig..er jeg virkelig sååå syk..hvor lang tid har jeg igjen å leve da..??

Hva med livskvaliteten min? Da klarer jeg ikke å leve fullt det livet jeg har i dag..trene...være der for ungene til enhver tid. Da er det å bli dårlig,kvalm,uvel,elendig.. Er det verd det? Kan de garantere meg lenger levetid ved å ta den?? Hva om jeg ikke tar den og beholder min livskvalitet? Hva tjener/taper jeg mest på?

Tankene er mange,valgene vanskelige.. Hensynet til barna mine er stort..jeg vil dem mest mulig godt og en friskest mulig mor så langt og så lenge som mulig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar