onsdag 23. desember 2009

Kun ny del.11/12.2009,Julekonsert med Carola.

11.12.2009. Jeg og min gode nabo,K,som for øvrig har hatt lang fartstid på kreftavdelingen på sykehuset er på vei til min årlige juletradisjon:Konsert med Carola i Imi Forum. Vi har gledet oss lenge,særlig jeg,det er tredje året på rad jeg har vært på denne konserten før jul....

Ingen kan,på samme måte som Carola,gi meg en så god julefølelse som under hennes konserter. Det er en fantastisk,nær og følelsesfyllt måte å formidle juleevangeliet på. Både ved sang og høytlesning fra bibelen..

Scenen er vakkert pyntet med masse persiske tepper,en benk hun leser i Bibelen fra og masse store og små lykter med levende lys..kjempefint å se på..Julesangene kommer på rekke og rad,som perler på en snor,med en innlevelse få artister fra julekonsertene kan stille opp med...

Når hun synger; Alt kommer bli bra,mamma,begynner tårene mine å trille,det nytter ikke å stoppe dem..den blir for sterk for meg.. Denne sangen skrev hun til sin mor da hun døde for noen år tilbake...i min situasjon treffer denne meg midt i hjertet.. En liten artist,men en stor,vakker stemme....du burde gå hvis hun er nær ditt hjemsted en gang..du vil ikke angre...!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar