mandag 4. januar 2010

Kun ny ny del: Et nytt år er her....

Fredag 1.1.2010. Sitter på Sola flyplass og leser litt mens jeg venter på flyet.. Det er ro rundt meg og jeg tenker på avskjeden med ungene som fulgte meg til flyplassen.

Det var så deilig og rolig,ingen gråting og sutring fra minstejenta. Er dette begynnelsen på nye takter fra henne? Hun blir jo eldre og eldre hun også! Deilig å kunne reise med god samvittighet,uten at det står ei lita jente igjen og gråter...Den dagen vil jo uansett komme...

Helga hos kusinen min ble en avslappende og koselig helg.. God mat,god prat og samme flotte vinterværet som vi har her,bare litt kaldere..På søndag kom "halve" slekta i bursdagsselskap,så fikk jeg møte dem også mens jeg var der,kjempekos..!! En deilig,rolig og avslappende start på ett nytt år!

Mandag 4.1.2010. Helt utrolig!! Våkner av at ringeklokken ringer klokken 7. Har sovet hele natten uten å våkne en eneste gang uten å ha vondt i kroppen,bøyde kne og armer som ikke vil rette seg ut igjen uten forferdelig vondt,og ikke minst en tørr,varm seng!!!!!

En hel natt uten å svette!! Det er en helt utrolig og fantastisk følelse..en god,varm,tørr,seng.... Tenk på det alle dere som nyter denne luksusen hver eneste natt...!!! Det kan jeg bare drømme om og håpe på....hihi..neida folkens,ikkeno sutring fra meg...men en hel natt i tørr seng er en nesten uoppnåelig drøm for meg....

Dagen begynte med fysioterapi,etterpå var det kondisjonstrening,bånn gass,med nytt program...herlig å komme i gang med trening 3 dager i uka igjen....selv om det har blitt mye turgåing i juleferien...

Nå i kveld har jeg vært på sykehuset for ultralyd av levra,hvor det i slutten av september 2009 ble funnet en metastase på 11x16 mm.. Legen kunne ikke finne noe på levra mi med ultralyd,men levra mi lå uvanlig langt oppe så det var litt trangt å komme til...men han kunne iallefall ikke finne noe og ellers så alt fint ut sa han....

Neste undersøkelse er CT den 13.1.201o. Så nå blir det å vente enda ei uke på siste undersøkelse. Jeg avventer resultatet på den før jeg våger å tro at det som var der er borte igjen...så mye flaks har ikke jeg hatt i mitt møte med kreften....

2 kommentarer:

  1. Lykke til med den 13 januar!!! Det har skjedd mirakler før, vet du:)

    SvarSlett
  2. Jotakk,men jeg har hatt utrolig mange riktige tanker om hva som har ventet meg med denne sykdommen,t o m legen min sier at det er jo forbasket så rett jeg alltid skal ha... Ct på onsdag,så skal jeg inn den 20.1 og få svar...det er bare å krysse fingrene og håpe det beste...mange lurer sikkert på hvordan det er å gå slik og vente på såpass alvorlige beskjeder..må si at jeg ikke bruker særlig tid på det..det som kommer,det kommer...ferdig med det...

    SvarSlett