mandag 1. februar 2010

Mandag mårra blues......

Mandag 1.2.2010. Blåmandag de luxe.. Natta har vært elendig..hatt mye vondt,svettet,drømt,sovet urolig...noe mer...hva skjer...? Klokka ringer 7.00,på tide å stå opp,har ikke lyst...hvorfor er formen så dårlig?

Det første jeg gjør når jeg står opp er å gå rett på kjøkkenet for å ta medisinene,fort gjort å glemme,hvis ikke... Her ligger svaret! Jeg glemte å ta kveldsmedisinene mine i går da jeg la meg...Så kroppen har ikke fått påfyll siden 14.30 i går.. Ikke rart jeg er dårlig...!!??

Følelsen av å ha influensa er ubehagelig....jeg har vondt overalt...det blir å sette seg i sofaen og vente på at det skal gå over..vurderer om jeg orker trening i dag..da er ikke formen god!!!! Men etter en times tid bestemmer jeg meg for å gå,skal jo på fysio også klokka 9.15..

For sikkerhets skyld er også småfrøkna morgengretten. Alt er galt,enten det er mat eller klær.. hun vil heller ikke gå på skolen,griner og er vrang...da er det ikke lett å være dårlig selv..
Når ungene endelig er ute av dørene må jeg begynne å stelle meg selv..

Fysioterapien gjør ekstra godt på en sånn dag. Etterpå er det rett på trening,tredemølla først,før kondisjonstrening med de andre.. Fryser hele timen i dag,blir ikke skikkelig varm,for mye jabbing mellom øktene pga instruksjon til 3 nye.... har gåsehud når jeg går i dusjen,blir godt å stå i varmt vann en stund..

Har noen ærend å gjøre etter treninga,hele tiden kaldsvetter jeg og t-skjorta er våt nedover ryggen,så når jeg kommer hjem er det rett i seng..og resten av dagen blir heller ikke god.... blir tidlig kveld i kveld,MED kveldsmedisinene innabords...i morgen kommer forhåpentligvis en ny og bedre dag....

1 kommentar:

  1. Det var ikke så godt - håper at du er mye, mye bedre i dag!!
    God bedring :-))

    SvarSlett