søndag 24. oktober 2010

Søndag og arbeidsdag...

Søndag 24.10.10 Klokka er 9,nå gidder jeg ikke ligge lenger...blir bare av og på hele tida..senga er tørr også,faktisk!! Strålende sol og kuldegrader... og jeg som hadde tenkt å male ferdig lufteterrassen det siste strøket i dag...men må nok vente noen dager til det blir sol og varmegrader igjen,så ikke hele arbeidet mitt går i dass..hihi...fydda...jaja...

I dag var jeg og småtrolla i svømmehallen...var der klokka 13 da de åpna,men det var ikke lange stunda før det var kaos..vi går vanligvis på lørdager,da har vi svømmehallen for oss selv...nå måtte jeg nesten brøyte meg vei på de 20 siste lengdene,men denne dama gir seg ikke uten kamp,så 50 lengder/1250 meter gikk i boks også denne gangen..etterpå koste vi oss alle tre..

Etter middag,oppvask og klesvask ofret jeg meg en time i ryddinga av storebrors kaotiske rom...når jeg rydder går det unna,så det minka litt i allefall...nå får han fortsette sjøl...men det er snart på tide at det blir litt orden på det rommet...akkja...

Det er Robinson på tv-programmet i kveld,så er det rett i seng etterpå med en litt kort lesestund...skal være på sykehuset klokka 8.00 i mårra..så jeg må komme meg avgårde i rett tid...har time til røntgen bekken,hofter og lår kl 8.15 og CT lever klokka 8.30...så i mårra må vi ikke forsove oss,hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar