torsdag 28. oktober 2010

Torsdag og sykehus...og ikke helt gode nyheter...

Torsdag 28.10.10 Well...det ble en tidlig mårra i dag...våkna kl 5 og måtte på do og trødde i noe vått på gulvet der inne..der hadde en eller annen hatt et uhell på gulvet(på2 eller 4 ben?) så jeg måtte få vaska det vekk før nestemann trødde i det samme...

Yezzy så håpefullt på meg mens jeg vasket gulvet og trodde nok at natta var slutt selv om herskerinnen vaska gulvet i nettoen...slikt pleier hun da ikke å bedrive på nattestid...???..eller..???..vaskingen resulterte i at jeg ikke fikk sove etterpå og ga opp klokka 6.38..da stod vi opp begge to og fikk en stille stund før ungene skulle opp..

Regnet plasker mot vinduene og vinden uler rundt hushjørnene i dag også...som vanlig..da er det kos med levende lys på bordet...
 javel..i dag er det sykehuset og lege/Zometa som venter på meg...nå skal jeg altså få svar på mye som vil prege livet mitt fremover...vet at jeg bare har ett ønske...: å fremdeles slippe unna cellegift....orker ikke...gidder ikke ...vil ikke miste livskvaliteten min...håret mitt...friheten min..treninga mi...livet mitt...

Jeg var hjemme igjen i 13-tida..ikke helt fornøyd med dagens legebesøk...tror jeg kommer sterkere tilbake i morgen...sorry,folkens.....

8 kommentarer:

  1. Huff, dette hørtes ikke bra ut. Frykter at du har fått nedslående nyheter, og at du trenger tid til å fordøye det før du orker å formidle noe til oss som følger deg på bloggen.
    Sender varme tanker og krysser alt jeg har for at det ikke er altfor ille.
    Venter i spenning.
    Klem fra kreftsykepleieren.

    SvarSlett
  2. Alle har dårlige dager... Det er faktisk de som gjør de gode dagene til SÅ GODE! For vi har de dårlige å kunne sammenlikne med... Så håper du får sove skikkelig godt nå da! Og får en fin morgendag! Klem Ida

    SvarSlett
  3. go kveld ikke så kjekt og lese idag ...men håper at det ikke var helt pyton...nei det er det sikkert ikke for du er jo i 100 hele tiden du feiler ikke noe !!!!
    håper dere får en fin tur over fjorden....kos dokke masse.. ønske dere en fin tur klem mia

    SvarSlett
  4. Jeg ville bringe deg solen,
    om du ble redd i mørke.

    Jeg ville stanset regnet,
    om du trengte tørke.

    Jeg ville fanget en stjerne,
    for å lyse din vei.

    Var dette mulig,
    ville jeg gjordt det for deg!

    Jeg ville gitt deg regnbuen,
    om dagen var grå.

    Jeg ville stoppet tiden,
    så du kunne rekke å forstå.

    Jeg ville funnet verdens ende,
    om det var dit du ville dra.

    For alt jeg ønsker;
    er at du skal ha det bra


    nordlandspia-som liker dette diktet så godt jeg har knabbet det fra en annen, håper det finnes tilgivelse for sånt....
    Flotte Synni, det kommer flere dager, kanskje andre typer dager, men det kommer flere dager....

    SvarSlett
  5. Hei til dere alle!
    Takk for gode ord og all omtanke....det varmer i en sådan stund..
    Til nordlandspia:takk for at du deler dette diktet med meg(jeg elsker dikt av ymse slag av denne sorten)! Den siste setningen din med andre typer dager ga meg også noe å tenke på..

    Klem til dere alle!

    SvarSlett
  6. Hei Synni.

    Har fulgt deg lenge men har aldri kommentert noe her....
    lei for at du har fått beskjeder i dag som du ikke ville ha.....
    Klem Eva

    SvarSlett
  7. Kjære deg!
    Syns eg kjenner ein flik av dine tankar for framtida, kva vil den bringe? Hugs at det er lov å reagere, la dei rundt deg få ta del i tankane, bruk venner for alt dei er verdt! Varme tankar til deg, og gode ynskje for framtida.

    SvarSlett
  8. Hei Eva og Anonym ja,det er ikke alltid livet går den veien en selv vil...det har det virkelig ikke gjort for meg...jeg vet jo veien det går,men når realitetene etter hvert kommer så er det tøfft,veldig tøfft...

    SvarSlett