mandag 22. november 2010

Mandag mårra blues...

Mandag 22.11.10 Våkna klokka 6 i dag...tissetrengt...gidder ikke gå...er akkurat det samme som å ligge våken til klokka ringer...lærer aldri...ti på 7 vekka jeg gubben og spurte om vi skulle ta 10 minutt i stua i fred og ro før vekketid...opp og hopp,på do å tisse...så lista vi oss ned i stua..heeeeelt alene...

Ungene er heller trege...mandag mårra blues...jeg skal på trening til første time så jeg stikker rett i hælene på ungene...bodypump..samme som forrige uke og årsaken til den vanvittige gangsperren..er nesten borte i dag men jeg kjenner det er rett før muskelkrampa tar meg i utfall med vekt-øvelsen..jeg har strekt ut som en gal etter treninga i dag,så nå er jeg spent på om mårradagen blir som forrige tirsdag...jaja...

Må et par ærend etter treninga i dag,er ivrig etter å få dem unnagjort...kjenner jeg begynner å bli sliten og tung,både i kropp og sinn...har en del ekstra å tenke på som er med på å dra meg nedover....men desverre er det ikke noe jeg kan gjøre med problemet,så uendelig gjerne jeg enn skulle...begynner å bli mye den stakkars kroppen og hjernen skal slite med..

Rett i seng,nesten,når jeg kommer hjem...etter å ha gitt beskjed til gubben om at jeg ikke har verdens beste dag...gjør godt å få slappa av litt..det kommer seg utover ettermiddagen/kvelden...men tankene følger med..

Middag,lekser,klesvask mm er det kvelden består av før jeg slutter av med 71 gN,skal bli godt å komme seg i seng...enda en dag er over...i mårra kommer en ny dag..

2 kommentarer:

  1. Huff da Synni, hva leser jeg her en stille natt, tristesse? Ja, ja du har vel lov til det en gang i blant, jeg synes din galgenhumor er einmalig (finner ikke noe godt norsk ord i farten) og du oppmuntrer alle tristesseplagede mennesker rundt deg med din vittige blogg. Jeg har ikke forstått hvorfor du har stresset så med tidlig innkjøp av julegaver og andre ting til julen, men nå har jeg forstått det, tror jeg. Her er klokken snart ett om natten, og jeg skulle vel bevege med i retningen av et møbel som jeg ikke står på god fot med for tiden, nemlig senga. Her er det fullmåne, tror jeg, så jeg ender vel heller på taket enn i senga. Vi snakkes.

    SvarSlett
  2. hei Bestemor! Nei,det er ikke alltid jeg klarer å holde på humøret...en og annen gangen har jeg også en dårlig dag...men det er som oftest en dag så er det over..og godt er det..man kan ikke kaste bort dyrebare dager på sånt...Må forøvrig si at jeg er veeeldig glad i "møbelet" mitt...hihi...klem

    SvarSlett