onsdag 24. november 2010

Onsdag og blodprøver...

Onsdag 24.11.10 Våkna klokka 6 i dag...gidder ikke stå opp for å gjøre det jeg burde gjort...så da lå jeg mer eller mindre våken til 6.50..da stod vi opp..brrr...frister ikke å krype ut av ei god og varm seng før man må...vinduet vårt står åpent,uansett hvor kaldt det er ute..det kaldeste vi har hatt på rommet,som vi har registrert,er -2.9 gr..DA er det godt å ligge under dyna da...

-8.6 gr ute da vi stod opp og en klar,mørk himmel..jeg koser meg når været er sånn...det mangler bare litt snø..nei,nå er det på tide å ta på seg noe fiint...en hver dag er en fest!!..da er det også kjekt å kle seg litt...kjole og stæsj..

Legesenteret venter...må jo vente litt som vanlig da...kjekk dame i dag...treffer blodåra på første forsøk og synes at jeg er såååå fin i klærne jeg har på meg...da er det jo ekstra kjekt å ha kledd seg litt,når folk ser det...

Etterpå blir det noen ærend rundt om på Bryne,og bilvask...bare 5 dager siden sist,men den er allerede grå av støv og sprut...nå er det meldt kaldt,fint vær fremover,da er det kjekt med rein,svart bil også...kjempedigg bilvasksenter rett utenfor Bryne sentrum..håndvask for en billig penge..tar du full pakke med vask inni og utenpå ser den helt ny ut...og det er ikke dyrt..billigere enn bensinstasjoner og mye mer skånsomt for billakken..

Vi har prøvt å få oss en julemarkedsweekend den første helga i desember,men det ser det ut til at vi kan glemme...utsolgt over alt eller 12 timers reise på noe som tar 2 timer...vi har prøvt de fleste land og byer,men det er håpløst..gidder ikke betale ei formue heller...når det begynner å nærme seg pris som på to uker i syden er det stopp altså..da kan det være..vi mååå ikke..

Ungene har vært på speidern i kveld,ute,i flott,kaldt vintervær og bål..de er heldige som får oppleve speiderlivet...de kan si hva de vil... fotball og speiderliv kan ikke sammenlignes...de lærer mye som de ikke lærer andre steder...kjekt så lenge de vil fortsette...de vil få oppleve mye der..

I mårra skal jeg på sykehuset,Zometa og kontroll igjen...akkja...jeg er nå egentlig mest fornøyd i det jeg kommer meg ut derfra igjen...eller hva sier du E...?? Sykehuset er bortkasta tid for meg...har nok av andre ting å gjøre....de har sjelden noe godt å fortelle meg likevel...hihi.....

Natti,folkens...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar