onsdag 1. desember 2010

Snytt på konsert...

Onsdag 1.12.10 1.desember!!...julemåneden er her!!..våknet i natt og var sikker på at det var julenissen som ville vekke meg,men da jeg fant ut at klokka bare var 01.20 sa jeg til`n at han fikk komme igjen på ei skjebelig tid...klokka ringer 7.00...hopper i senga av sjokket...på tide å stå opp denne gangen..

..ungene er heller ikke seine om å komme seg ut av senga,ned i stua,på med klærne(kriterie for å åpne kalenderne) og kasta seg over pakke- og sjokoladekalendere...endelig er tida kommet...og jaggu er jeg glad for at alle gavene henger på plassen sin for første gang når desember begynner...man lærer så lenge man lever...(noen lærer lengre enn andre...tttog du `an?)

Konserten i går ja..det het jo Stavanger Gospel Company og Ole Paus...etter min mening ble det litt vel mye Ole og litt lite SGC...dessverre,jeg er ikke noen OP-fan...koret sang fantastisk 2 eller 3 sanger i starten og resten var ham med tale og sang og bare koring av koret..

...følte at det ble litt sånn at koret stod og ventet på å få synge mens Ole brukte tida...jeg ville høre koret gjennom hele konserten men det fikk jeg altså ikke og gikk hjem med en følelse av å ha blitt snytt...veldig snytt..dårlig start på julekonsertene mine..akkja..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar