lørdag 9. april 2011

...fredag og helg...

Fredag 8.4.11...vi står opp til enda en sur og småkald morgen...6 gr,regn og grått...jaja...vi får nok bare vente på det fine været de har meldt i mårra...satser på jakke og sko på småtrolla i dag også..vi er lei av regnklær...men det blåser som bare nøkken i dag...

...jeg skulle egentlig vært på trening i dag,men siden leverandøren av den nye vaskemaskina ikke kunne gi en nærmere beskjed om tid enn mellom 10 og 15 må jeg sitte her hele dagen og vente...og vente...og vente...12.35 ringte de og sa at de kom om ca en  time...

...altså 13.30...de saboterer jo hele middagskvilen min også...grr...de kommer til avtalt tid iallefall...ut med den gamle,inn med den nye...men jeg må jo kjøre to tomme maskiner for div vask av maskinen,så da blir det ikke noe klasvask i dag...haugen i vaskekjelleren vokser...og vokser...

...hopper i seng med en gang folka har forduftet...jeg skal ha med meg småtrolla på Toys`re Us og Extra leker,så jeg er nødt til å være uthvilt...16.00 er vi klar til avgang og kjører heldigvis i motsatt retning av hva fredagskøa gjør...heldigvis...jeg hater køkjøring..

...etter 2 lekebutikker er jeg vel fornøyd og vi setter kursen hjemover igjen...Broremann får en telefon når vi kommer hjem med spørsmål om han vil overnatte hos kompisen i natt...han er jo selvfølgelig kjempehappy,men det er ikke lillesøstra...det er såååå kjedelig når han ikke er hjemme...så det så...

...vi koser oss foran tv-en med Dyrepasserne og Norske talenter...men Småfrøkna blir litt muggen når hun ikke får med seg del to som begynner etter nyhetene...til tross for at hun kan se resten både på pc i mårra og når det går i reprise...jaja...jeg vil iallefall legge meg nå...så det så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar