torsdag 7. april 2011

...regntung dag...

Onsdag 6.4.11 ...våkna 6.30,tok en liten tisserunde,la meg og sovnet igjen....drrrrrrrrrr...å herreminhatt...letta en halvmeter fra madrassen da klokka ringte klokka 6.55...utrolig det der...man sover så tungt når man sovner en liten halvtime...og det er ikke første gang...å du svett å du gru...

...avgårde med ungene på skolen,så skal jeg prøve å få tak i reparatør til vaskemaskina...har prøvd et par dager nå,men jeg kommer aldri igjennom...kom omsider igjennom bare for å få bekreftet det jeg trodde...de skulle ha 1300 kr for oppmøte og 30 minutts arbeid...

..så kommer ev deler og merarbeid utenom...og de hadde ikke tid før uti neste uke...det har ikke jeg tid til og jeg tipper at pris for reparasjon vil passere et par tusen,da kan jeg likegodt kjøpe en ny som var på megatilbud på Elkjøp,levert og montert på fredag...nemlig...så det gjorde jeg...

...de melder masse flott tørkevær i helga...det passer bra,for nå begynner det å bli passe stor huag med skittentøy i vaskekjelleren..

....Storebror skulle egentlig reist på sjøen i dag,men det ble en dags utsettelse,så det blir en dag mer hjemme...jeg skulle egentlig vært på sykkeltrening i dag,men jentene skal ha gruppetrening i mårra kveld kl 18,så da sykler jeg da heller...

...ungene har vært på speideren i dag...kom hjem i våte regnklær...det har regnet mer eller mindre hele dagen...nå har jeg lyst på litt sol og fint terrassevær....sooool...

2 kommentarer:

  1. Sender over litt sol fra østlandet til du tapre flotte dame!!Beste vårhilsen fra Wenche

    SvarSlett
  2. Hei Wenche! Tusen rakk skal du ha! De melder flott vær her i helga,gjett om jeg skal kose meg da!!!!!?!
    God vår til deg!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett