torsdag 21. april 2011

..påskeferie..

Onsdag 20.4.11 ...står opp 8.30 til en flott dag...sola er der,men litt dis foran....men hva gjør vel det...sola varmer uansett...etter frokost er det bare å komme seg ut i sola og der har vi kost oss i hele dag...ungene har hatt venner på besøk og de to har kost seg sammen...

...trampolina er i bruk,men ikke for Broremann stakkar...blir iallefall 2 uker til han får hoppe der fikk jeg vite da jeg ringte til sykehuset for å spørre...jaja,det erikke annet å gjøre enn å vente...

...det er kjekt å se at enda en vår er på vei...hengebjørka og hekken har fått museører...epletreet begynner å våkne til liv og plena begynner å bli grønn...en som er veldig glad for at våren er her er Gismo...nå kan han spise seg god og mett på løvetannblokker....yndlingsmaten hans...

...før jeg la meg laget jeg klar to nye ladninger med knekkebrød og stekte den ene ladningen...knekkebrødboksen er tom,da er det bare EN ting å gjøre,lage nye...hihi...mmmmmm...zzzzz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar