mandag 23. mai 2011

...en værfull dag...

Mandag 23.5.11 ...fytti,det har blåst i natt...men opp må vi likevel...det er bare å velte seg ut av den svette bingen...ungene skal på skolen,så det er bare å få dem avgårde...

...en hjertelig frokost inntas i fred og ro...


...30 minutt etter at ungene har gått er det min tur til å komme meg ut av dørene...jeg skal være på fysio 9.15...kroppen er blitt ganske bra etterhvert,så i dag har jeg tenkt å foreslå at det kan bli lenger mellom hver time,men jeg vil ikke slippe henne helt...

...den venstre armen fikk seg en god omgang i dag siden jeg har hatt endel plager med den,spesielt når jeg legger meg....først lurte hun på om det kunne skyldes nerveklem,men etter å ha knadd litt rundt skulderen trodde hun at det kunne være muskulært...vondt var det iallefall,men med vondt skal vondt fordrives sies det...

...etterpå måtte jeg innom legesenteret for å ta blodprøver til den forestående Zometaen på onsdag...hun som skulle ta blodprøver av meg i dag var tilfeldigvis den dama jeg lot min vrede gå utover da det var rot i reseptene jeg skulle hente,for ørtende gang...hun sa svært lite...

...jeg skulle egentlig ha vært på sykkeltrening i kveld,men all den vinden og regnet de hadde meldt kom for fulle mugger utover ettermiddagen,så jeg takka nei,med god samvittighet...jeg hadde garantert havna i grøfta,i steden for å blitt sittende på sykkelsetet...neitakk...

...nå er det snart kvelden for min del...regnet har roa seg,men det blåser like mye fremdeles...i morgen skal jeg få lov til å oppleve min 47. fødselsdag...gleden er stor,jeg er blant dere fremdeles...jeg tar det ikke som noen selvfølge...

9 kommentarer:

  1. sniker meg inn på forskudd og sier HIPP HIPP HURRA for deg som har bursdag i morgen. Jeg følger med deg på din "hverdagsvandring" nesten hver dag. Hva har Synni gjort i dag er tanken når jeg setter meg foran pc`n.
    i morra blir det en dagstur til Oslo fra det kalde og regnvåte nord OM askegreiene holder seg unna.

    Du inspirerer meg på så mange måter, du Synni. Her om dagen hev jeg meg på racersykkelen til sønnen min. Det skal sies at turen ble rask, om det kan kalles for tur i det hele tatt. Det er meg ufattelig hvordan man får plass til en rumpe oppi de bittesmå, harde sykkestene? Jeg var gåen i flere dager. det minte meg litt om dagene etter man har fødd.....

    Så håper jeg du blir skjemt godt bort på bursdagen din. Hipp hipp

    nordlandspia

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med morgendagen! Håper du får en fin dag! Tre ganger tre hurra! Klem Marit

    SvarSlett
  3. Hei
    Gratulere så mye med dagen.
    Livet er en gave om ingen selvfølge lengre,
    du er rå tøff og har store mål du når gang på gang.
    Kos deg i morgen men barn, familie og venner
    stolt av deg.
    Hipp hipp hurra.
    klem julianne

    SvarSlett
  4. Hipp hipp hurra for deg.
    Håper du får en riktig så fin dag.
    Kos deg masse.

    Klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Gomorgen JA hipp hurra for deg Synni
    ønske deg en fin dag tross den sura været!!!!! klemm fra mia

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen fra en av dine følgere fra Trondheim. Er i samme situasjon som deg ellers også, så jeg henter litt "guts" fra bloggen din rett som det er. Hurra for deg i dag, måtte du få mange flere bursdager
    Klem fr Trondheim

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen du vakre ståpåkvinne. Det e beundringsverdig å lese om alt du foretar deg til daglig tross din jævlige situasjon. Har sjøl hatt brystkreft(2007)og kjenne mæ godt igjen. Stå på Synne. Æ HEIE PÅ DÆ.
    Stor klem fra Harstad

    SvarSlett
  8. Hei Synni

    Sent men godt ment...
    GRATULERER MED DAGEN !!!!!!
    Håper du har hatt en fin dag :)

    klem fra marit

    SvarSlett
  9. Hei alle sammen! Tusen takk for alle gratulasjoner fra dere,og alle gode ord om meg og mitt...det varmer langt inn i sjela en kald forsommerdag...tusen takk!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett