tirsdag 24. mai 2011

Hurrraaaa...jeg har bursdaaaag!!


Tirsdag 24.5.11 hurrraaaa for 47-årsdagen min!!...tenk det...da vi våkna i 4-tida begge to fikk jeg dagens første bursdagsgratulasjon fra mannen min...men de første kom inn på bloggen min allerede i går...kjekt at folk bryr seg!!

...og resten av dagen har dagen har det bare rast inn på gratulasjoner på sms,facebook og telefon...i formiddag har jeg laget marengsbunn som jeg skal toppe med frukt og krem...mmm...den kaka går som varmt hvetebrød...


Og slik så den ut ferdig pynta...jammiiiii...ungene gleder seg like mye hver gang til denne kaka...i tillegg hadde vi vafler...


Denne blomsteroppsatsen fikk jeg fra min eldste datter og mannen hennes,som også har vært gift 3 år i dag!!
 Disse langstilka rosene fikk jeg fra min eldste sønn,pluss gavekort hos gullsmed...(godt opplært den gutten,ja....hihihi)
Av mannen min fikk jeg mini-pc,10.1 t,til bruk i ferier og sykehusbesøk,i steden for å dra på den store...
Av ungene fikk jeg 3 slike til å ha i stuevinduene og kubbelys som ser ut som stein....
Kjempekjekke gaver alt sammen..Nå kjenner jeg oppi hodet mitt at det har vært en lang dag og mye ekstra så jeg tror det er på tide å komme seg til køys...Takk til alle sammen for oppmerksomheten!


7 kommentarer:

  1. Litt sent ute, men jeg gratulerer hjertelig med dagen i går. Så flott du ser ut, og kaka er et prakteksemplar. Alt godt til deg Synni, du er en helt unik kvinne.

    SvarSlett
  2. Hei.hei!
    Gratla med vel overstått bursdag :))Du er kjempeflott på alle måter.
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. grattis på etterskudd, ser at du har nydt dagen og at du har blitt satt pris på, velfortjent!!!!!du er ei flott dame!!!!
    varme klemmer Hilde

    SvarSlett
  4. Så vakker du er! Fint å se at du hadde en flott bursdag med dine kjære rundt deg! Gratulerer så masse!
    Må ellers takke for tipset om å fordele knekkebrøddeigen på 3 brett, ble tynnere og mer spise-vennlige da, ja! Bruker samme oppskrift.

    Ønsker deg en aldeles nydelig sommer!

    Klem fra Telemarkskvinne som følger deg

    SvarSlett
  5. Hei Synni!

    Litt sent, men maaange bursdagsgratulasjoner til deg!! Du er ei flott dame med et stort pågangsmot - beundrer deg virkelig!! Ønsker deg flotte dager fremover :)

    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  6. Hei alle sammen!
    Tusen takk for alle gratulasjoner og gode ord på dagen min! Så kjekt å motta gratulasjoner fra kjente og ukjente,tusen takk!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  7. Hei Synni :-)

    Gratulerer så mye med dagen som var.Jeg beundrer virkelig humøret og stå på viljen din,du er unik.Har fulgt bloggen din en stund nå.Helt utrolig alt du orker å gjøre.Sporty dame med et varmt hjerte.Ønsker deg og dine alt godt for fremtiden.

    Klem fra Marthe.

    SvarSlett