tirsdag 23. august 2011

Lørdag 20.8.11 ...jeg våknet til lyden av styrtregn...og det skulle ikke bli bedre utover formiddagen....det regnet kattunger...og jeg som skal sykle Hulderrittet i dag!!!...typisk!!...jeg vil IKKE ha regn!!...så det så!!..men hva betyr det hva jeg vil,så lenge det ikke er jeg som bestemmer været??...akkja...

 ...jentene fraTeam Intersport er klar..men av alle ting så var det så godt som bare deltakere fra diverse sykkelklubber(les proffer/elite)som startet i turritt-klassen...alle andre amatører,sånne som meg,stilte i trimritt-klassen som bare sykla en runde i løypa...

...menmen...om jeg var blant de siste som kom i mål så fullførte jeg!!(ikke alle som gjorde det!!)og det er godt nok for meg!!..og når da damene fra Team Intersport heia meg i mål  var det fett nok!!..og denne gangen kom jeg meg også gjennom rittet uten knall,fall,punktering og kræsjing...max flax!!

...været ble bra og Hulderrittet fullført...men det var veeldig mange BRATTE oppoverbakker og når du da skal kjøre samme løypa 2 x og du vet hva du har i vente i andre runde er det ikke fullt så kjekt...men jeg kom i mål og jeg er fornøyd med tida,løypa og bakkene tatt i betraktning!! HURRA for meg,jeg har fullført nok et mål!!

 Flott vær,tørre veier...kan det bli bedre??!!

JAAAAAAAAAAAAA!!!...endelig i mål etter 3.8 mil og to runder i mange harde oppoverbakker!!
Lørdag 21.8.11 ...hmmm....ingen gangsperr eller vondt noen plass etter å ha kasta meg ut i en sånn galskap omtrent uten trening på 2 måneder??!!????...jaja...noe må jo ha hengt igjen fra all treninga i vår...godt det da...at jeg slapp å krype ut av senga på søndags mårran...

...farmor og farfar til Broremann kommer for å feire dagen hans i dag,så det må vel en liten shinings til før de kommer...alt skjer i siste liten som vanlig...farmor kommer med sjokoladekake og den var god!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar