fredag 4. november 2011

Billøse tider...

Torsdag 3.11.11 ...grrrr....i går kveld skulle jeg kjøre ned og hente Broremann da han var ferdig på speideren...tror dere bilen startet???...neida,det viser seg at den har stått med et lite lys på inni bilen siden tirsdag formiddag,ergo flatt batteri...dette er ikke første gang!!!!!!!GRRRRRR!!!!

...forstår ikke at de med dagens teknikk ikke kan sørge for at all elektronikk blir slått av når dørene låses!!!..er det så vanskelig da!?!...med hjelp av Storebror fikk vi omsider start på den,men det tok slutt...da vi skulle prøve en gang til var det masse lys som manglet og nålene på displayet gikk i hytt og p...min sønn tok et veldig morsomt bilde....
Ja,her går det unna gitt...rett før vi får blålysa i hælene nå....(ps..dette er bare nålene som gikk i spinn,altså...hihi)
...vi ringte etter veihjelp(Falck)...vi har heldigvis superforsikring på bilen så all hjelp er gratis...godt er det..hihii....han fikk heller ikke start på den og sa at den måtte på verksted siden det elektriske sviktet...jaja...opp på redningsbilen med bilen,vi fikk iallefall fraktet den ned til vårt bilverksted,så får jeg ringe dem i dag og håpe at de har tid til å ta den dette året...

...ringte dem ja,de skulle prøve å fåå tatt den i dag,men...jaja...vi får nå se...

...kjempeflott vær og sol på andre dagen på rad og temperaturer oppi 12-13 dager...i november...hmmm,skal ikke være sånn...i fjor på denne tida var det snø og mange kuldegrader...fint vær til klestørk,så vaskekjelleren er tom for skitne klær nå,så lenge det varer...

...fikk ikke bilen i dag,nei,så da får jeg ringe i mårra og høre hvordan det ligger an...litt pyton å være uten bil,ja...er jo vant til at den står i garasjen og venter på meg...jepp,da får jeg sitte hjemme og vansmekte da...

1 kommentar:

  1. hei det var noe kjent det der me bilen ja vært utfor det jeg og...men ikke så goe forsikring som deg. 500 kr. takk for 5 min arbeid.får bare start på bilen så må jeg lade den opp igjen...ja ja det går bra...Er så glad for været vi har håper jeg slipper og ta på piggdekkene. hi hi.Vært på trim og nå venter jeg middagsgjester bare to stk stor og liten...koselig det.Var på et kjøpesenter igår mye jul der. men ble ingen julehandel på meg. Hadde øynene åpne for og kansje og se noe kjekt så de ikke hadde men nei. men det ordner seg nok. HA EN FIN HELG klem mia

    SvarSlett