lørdag 31. desember 2011

Årets siste dag...

Lørdag 31.12.11 ...jeg har et nyttårsforsett for året som kommer: Å klore meg fast enda et år!!!...jepp,sånn er det med den saken...noe mer tror jeg ikke at jeg gidder å bry meg med...

...var forresten deilig å våkne i en tørr og varm seng i dag...t o m hodeputa var tørr,det er ikke ofte...ahh...frokost og pc,så er det handleliste og avgårde med meg og Småfrøkna...litt mat på nyttårsaften må vi jo ha,så kan vi ta en bitteliten myserunde med det samme...men shoppinga får vente til neste uke,det er da mesteparten av salget begynner...

...vi skal ha kalkunbryst til middag i dag,med waldorfsalat...mmm...er veldig greit med bryst istedetfor ei hel kalkun,saftig og godt er det også...ungene synes det er veldig stas med litt fyrverkeri og har fått noe småtteri av Storebror...

...ellers så kommer vi til å bruke kvelden til film,chips,knask og litt til...for øyeblikket uler vinden rundt hushjørnene og det regner,så det helt store nyttårsværet er det heldigvis ikke...sier heldigvis for da begrenser det seg litt når det gjelder fyrverkeri...


Småfrøkna har satt tennene i pepperkakehuset og snauer det for snop...


Hund og katt har blitt forenet til ett dyr...hihi..
...jeg vil til slutt benytte anledningen til å takke alle lesere for følget vi har hatt i året som gikk og håper at jeg treffer dere og andre nye lesere i året som kommer...

     TAKK FOR DET GAMLE OG GODT NYTT ÅR!

8 kommentarer:

  1. Hei,hei
    Godt nyttår til deg også:))Håper du får et godt år med minst mulig plager og maaange gode og fine opplevelser sammen med dine kjære.
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Hei, godt nytt år! Du kommer til å kunne klore deg fast i mange år, det er jeg sikker på!
    Marit

    SvarSlett
  3. godt nytt år til deg og dine og takk for mange delinger alltid spennende å lese dine innlegg!!!gleder meg til fortsettelsen!!!
    klem hilde

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg og dine!
    Med ditt pågangsmot er det nok du som pakker opp julepynten også dette året :)
    Stå på - du er til stor inspirasjon for mange!

    SvarSlett
  5. GOdt nytt år! Og igjen takk for masse inspirasjon. Du er et stort forbilde for meg!
    KLem, Toril (S)

    SvarSlett
  6. Et riktig godt nytt år til deg og dine! Måtte det bli et år med minst mulig plager for deg, og mange positive stunder sammen med familien din. Jeg gleder meg i alle fall til å få følge deg og dine videre i denne superflotte bloggen!

    Klem fra kreftsykepleieren.

    SvarSlett
  7. Hei Synni

    Ønsker deg og dine alt godt for det nye året.Det er til stor inspirasjon å lese bloggen din.Du har et fantastisk pågangsmot. Stå på Synni med barn, dyr, trening og knekkebrødbaking.

    Mange varme tanker og klemmer

    SvarSlett
  8. Hei alle sammen!! Takk for alle gode ønsker. Vil samtidig også ønske alle mine lesere et godt nytt år!
    2o12-klem fra meg!

    SvarSlett