tirsdag 27. desember 2011

Juleaften 2011

Lørdag 24.12.11 Juleaften...så var dagen kommet...juleaften er her enda en gang,og jeg lever fremdeles...det hadde jeg ikke trodd for endel år tilbake...men gleden er stor over å få lov til å være her og det var fremdeles meg som pakket opp julepynten,enda en gang......og at jeg enda er så bra,er jeg også glad for...

...i løpet av dagen havnet det stadig flere julegaver under treet,men samtidig ser man at barna blir større,fordi størrelsene på gavene blir mindre...(og mengden papp og plastikk de er pakket inn i,heldigvis)...

.
...en sen julefrokost ble fortært siden det skal passe for både store og små...etterpå ble juleserviset ble vasket,så dekket vi klart bordet til julemiddagen med det samme,så var det gjort...

...middagen i dag er pinnekjøtt...enkelt og greit å lage...jeg tar meg av kjøttet...mannen min tar jobben med skrelling av poteter og kålrabi,som jeg igjen tar meg av å gjøre ferdig...grei fordeling av arbeidet...og så er det riskremen som står for tur...

...det ble sen middag i år...Lillegullet legger seg mellom 17.30 og 18,så for at alle skulle få matro ventet vi med å spise til alle fikk satt seg til bords og spise i fred og ro...

..vi fikk alle mange flotte gaver...bla a fikk jeg en ROSA pc...jeg har ønsket meg en pc med farge leenge,endelig fikk jeg en...hurraaaa....(dere vet vel det at vi kjerringer kjøper bilen etter utseendet,ikke etter hva som befinner seg under panseret,hiihii...)...



...alt som kan gjøre hverdagen lysere er kjekt å ha,sier nå jeg da....Småfrøkna fikk også en lik,så hun er ganske så fornøyd med å ha pc lik mamma sin...

....vi var ikke ferdig med gavene før klokka var over 24,da begynte jeg også å bli temmelig pudding...så etter å ha samla sammen masse papir,rusk og rask gikk det ikke lange stunda før vi begynte å krype til køys,en etter en...

...da jeg lå i senga kjente jeg bare hvordan kroppen vibrerte,selv om jeg lå helt stille...den tenkte nok som så at det skal bli godt å slappe av litt...

Med min sterke vilje skal jeg forme min fremtid.
Om jeg mislykkes noen ganger eller roter meg bort
inne i livets labyrint, skal jeg aldri gi opp.
Jeg har styrken, og jeg skal fjerne hvert hinder foran meg.
Dette er mitt valg, mitt ansvar, mitt liv.
Det er bare jeg som holder nøkkelen til min skjebne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar