fredag 16. desember 2011

Travel dag...

Torsdag 15.12.11 ...jaja,det er ikke til å komme vekk ifra...dagene før jul blir travle enten det er sånn eller sånn...jeg fant plutselig ut at fristen for å sende julegaver er i morgen,så jeg må rett og slett ut og gjøre ferdig julegavehandelen...
...etter 3 timer på shopping var jeg hjemme igjen,pust,pes...jeg har flydd bygda rundt på leting etter diverse gaver og det kjennes...nå skal jeg bare ha litt mat,så er det bare å hoppe i seng og få meg en liten kvil før det er på`n igjen...

...ungene var kommet hjem da jeg stod opp igjen,så da ble det leksehjelp og middag...da vi var ferdige med lekser og middag var det ut igjen for å frese i butikkene etter de resterende julegavene som skal sendes...og en til da...og den sistnevnte har skapt meg mye bry og jakt fra butikk til butikk...

...da klokka var 20.20 kom jeg hjem og 20.30 seig jeg ned i sofaen og hadde tenkt å bli sittende der...trodde jeg...men,nei...min eldste pode kom litt oppgitt hjem og fortalte at når han endelig ville klippe seg var alle timer fulle...ja tenk det??...rett før jul??...hihi...

....vet ikke hvor mange uker jeg har mast om at han må se til å få klipt seg...han ser ut som en boms med det lange håret...men,nei...og nå var det altså ingen som hadde tid til ham...om mora hadde det???...akkja...da var det bare å ta frem den halvsløve frisørsaksa og få ragget av ungen...(har tusket litt i faget før...)...

...han skal jo reise på besøk til Ukraina i mårra tidlig og han kan ikke gjøre skam på slekta...men jeg sa det fikk bli på eget ansvar og at jeg ga ingen garantier...lenge siden jeg har klippet et helt hode...men skikk på karen ble det etterhvert...alt er bedre enn sånn som han så ut...

Her er vi godt i gang...totalt så ble det bortimot 7-8 cm lengde som ble klippet av...resten av bildene får bli variasjon over et tema og en ablegøyemaker uten like....





Det ble jo ikke så verst må jeg jo si...i allefall bedre enn det var!!!!!!!!!

....22.30 fikk jeg endelig stupe i seng...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar