fredag 27. januar 2012

Dagene går...

Mandag 23.1.12 ...jaaa...hvor ble dagene av denne uka da...hmhmhmh...mandagen var vel heller lite begivenhetsfull bortsett fra at jeg begynnte å grue meg for morgendagen allerede...skal inn og ta CT med kontrast av lungene og da er det den evinnelige stikkinga igjen da...

Tirsdag 24.1.12 ...Småfrøkna er litt bleik i kinnene i dag og hoster litt...hmmm...er det sykdom på gang?...i kveld skal jeg som sagt på CT og planen var at jeg skulle på foredrag etterpå,som også er på sykehuset,med temaet Barn som pårørende til foreldre med kreft...

...men Småfrøkna kom hjem fra skolen bleik om nebbet og i dårlig form...i løpet av noen timer fikk hun feber og lå rett ut på senga...hmm...hva gjør jeg nå da...foredraget var det bare å droppe...jeg ga henne en tablett,Broremann ble plassert med pc på rommet hennes og jeg fikk jeg meglet meg til å dra på sykehuset og komme hjem igjen fortest mulig...

...jeg møtte på kirurgisk poliklinikk denne gangen for å få veneflon satt inn...han sleit med å få det til ja...på 3.forsøk fikk han det sånn ca til men nåla lå ikke helt inn...jeg fikk beskjed om at de fikk vurdere om denne holdt,hvis ikke fikk de ringe etter ham så fikk han prøve på nytt...

...den ble IKKE godkjent...dama der spurte om å få prøve å stikke 1 gang,hun hadde jo stukket meg flere ganger før...jeg sa det var greit og hun traff på første forsøk...jaja...da ble det 4 stikk totalt i dag...og de er 4 meeeegavonde...jeg tåler mye uten å klage,men det gjør veldig vondt å stikke i trette,tørre,utslitte årer...

...jaja...etterpå var det bare å komme seg hjemover...Småfrøkna ringte flere ganger på veien og lurte på når jeg kom hjem...akkja...kan se ut til at det blir noen lite kjekke dager fremover med sjuk unge...da jeg kom hjem var hun langt fra god og ble med ned på sofaen for å ligge der...

...hun holdt ikke ut lenge...da klokka var 19 fikk hun legge seg i pappa si tomme seng...det er passe iskaldt på rommet vårt,det var sikkert godt for henne som var så varm...og så er det lettere på natta hvis det er noe når hun ligger ved siden av meg...utrolig hva det gjør...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar