onsdag 29. februar 2012

Klesvask og neglemekking...

Onsdag 29.2.12 ...yess...da var den natta ferdig,en ny dag er i anmarsj...været er grått og trist,men skal vi tro værmeldinga skal det visst bli bedre utover i uka...jaja,den som lever får se...

...i dag har jeg mye klesvask og klesbretting på gang...mannen min reiser offshore i mårra,så han kom også drassende med klesvask(arbeidstøy) i siste liten...(tror dere at jeg spurte ham for 4 uker siden da han kom hjem,eller??)...akkurat sånn som ungene,alt skal skje i siste liten..hihihi...hysj...

...mens jeg har stått for klesvask har mannen min laget en ekstra arbeidsbenk til neglestyret mitt,slik at jeg har en ekstra plass jeg kan jobbe på når jeg mekker neglelakk på andre...lettere å sitte mot folk,enn sidelengs...så resultatet ble bra...

...i kveld har jeg og Småfrøkna innvia den nye neglebula og gjestebenken...funka kjempebra,vi storkoste oss og fine negler ble det på oss begge to...

 ...denne gangen har jeg prøvt meg på neglelakk(uten glitter!!!) med blomsterklister som stæsj...
...ny og sprek farge på meg,det er ingen tvil om at jeg har kommet i vårmodus...
...Småfrøkna med nesten samme grunnfarge,med sjøl-laga kunst som tegnes på med tusj med lakk/maling i...

...ja,da er kvelden kommet for min del...i mårra skal jeg på sykehuset,Zometa som skal inn i årene mine igjen,så da må jeg nok gjøre klar klær til både den ene og den andre før jeg legger meg...

5 kommentarer:

  1. Absolutt negler som vil bli lagt merke til, men det er vel også poenget. Jeg har 'mine egne' lange negler, men bruker kun neglelakk i farger som finnes i antrekket jeg har på meg. Har også en jobb som tilsier at neglene ikke bør være det første klienten ser. Lykke til med Neglestudio Synni, he he.
    Håper du er i noen lunde form :-)
    Hilsen fra Torill - som har fulgt bloggen din lenge.

    SvarSlett
  2. Hei Torill!!
    Ja,det er jo litt kjekt at det blir lagt merke til når man har lagt ned noen timers arbeid i neglene da...noe de også ble da jeg var på sykehuset da,hihi...
    Formen er vel grei nok,men jeg har en hoftekam som er så vond...
    Kjekt å høre fra en trofast leser! :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Hei Synni!

    Så lekre negler, og en flott negletrapp!! Der var det rikelig av farger og annet utstyr :) Så koselig at du og småfrøkna koser dere med denne hobbyen, du virker så flink til å ta vare på de små hverdagsgleder. Ønsker deg og barna en avslappende og koselig helg :)

    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  4. Kjempefine negler på deg og småfrøkna :-)Så fint at dere deler en så morsom hobby !!Hilsen Porsgrunn

    SvarSlett
  5. Hei du ukjente kvinne og Porsgrunn!!
    Takk for gode tilbakemeldinger både på negletrapp og negler...vi storkoser oss når vi sitter sammen og mekker negler... musikk på radioen og koselig prat...
    God helg til dere også!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett