tirsdag 14. februar 2012

Ny uke...

Mandag 13.2.12 ...ny uke,nye muligheter...da er vi igang igjen,familien er fulltallig,så da er det bare å sette igang...fint lite som skjer/har skjedd i dag,så da hopper jeg like godt over til neste dag...må bare kommentere en liten sak...det kom ingen telefon fra sykehuset i dag,som de lovte...jaja,jeg hadde nesten ikke forventet noe annet,faktisk...synd,men sant...

Tirsdag 14.2.12 ...ungene avgårde til skolen først,så er det jeg som må avgårde...javel,da er det forberedelser til morgendagens leverbiopsi som står for døra...ørten blodprøver skal tas,ikke mindre enn 7 glass faktisk...jaja,det er godt jeg har god blodprosent,så ofte og mye jeg blir tappa for tida...

...skulle jo hente ei røys med resepter også samtidig,men de var jo selvfølgelig ikke klar,så da blir det ens ærend dit en annen dag igjen for å hente dem...akkja...skakke værra lett,gitt...de skulle jo være klar til mandag etter 13.00...typisk,grr...

...innom M44 for diverse ærend...pakke må sendes,innom co-open og levere garderobereolen som ikke passa,kjøpe masse sokker til mannen,roser til meg siden det er Valentinesdag...jaja,en gjør det best sjøl...,så er det innom biblioteket  befor å bestille bøker...nå har jeg laga liste til dem med både forfatter,serienavn og nummer på bøkene,da må det vel være lett nok snart...???...

...en kjapp tur innom kiwi for litt mathandling,så bærer det hjemover igjen...i dag ringte de fra 1k,så da ble vi enigeom at jeg skulle møte klokka 9  mårra,så sant at de ikke så noen problemer med blodprøvene mne i kveld når de var klar,da måjeg møte klokka 8....

...da jeg våknet igjen etter middagskvilen hadde vi plutselig 2 jenter fler i huset enn vi vanligvis bruker å ha...det var ei klassevenninne av Småfrøkna og lillesøstra som var utelåst hejmmefra,så da ble det lekselesing og middag hos oss,før de gikk hjem klokka 16...

...i kveld har jeg og Småfrøkna mekka ny neglelakk på neglene...så nå spørs hvilken kommentarer jeg får i mårra på sykehuset da...hihih..
 Dette var den neglelakken vi tok av etter 2 uker,like fin....

Dette er den nye neglelakken...ikke lett når jeg skjelver så vanvittig på venstre hånd...men det ble da ikke så heeelt verst...
Så da er vi klar for noen dager med ny lakk,første forsøk av dette opplegget,og nå tror jeg at jeg skal gå og trykke i meg et ekstra måltid siden jeg må faste fra kl 24.00...

...sånn helt til slutt...skal jeg ta med meg sykehusbagen i mårra eller skal jeg ikke...???...skal jeg satse på at det går bra,eller....??

13 kommentarer:

  1. Hei! Det går sikkert bra. Sats på det? Skal tenke på deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk for omtanken!
      Klem fra meg!

      Slett
  2. Lykke til i morra ,håper alt går greit og at du kommer deg hjem så fort som mulig.
    Den neglelakken er jo bare helt rå....passer til en tøff dame som deg :-)

    Klem fra Porsgrunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk for det! ja,både jeg og Småfrøkna var fornøyd med arbeidet..hihi..
      Klem fra meg!!

      Slett
  3. Jeg håper du er hjemme igjen når du leser dette. Var de like imponert over neglelakken din på sykehuset som jeg er? Du har mer energi enn de fleste av oss, jeg hadde blitt helt utslitt hvis jeg hadde holdt det samme tempoet som du gjør. Tøff er ordet, det har Klem fra Porsgrunn rett i.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bestemor!
      Joda,jeg fikk noen kommentarer og blikk,ja...er ikke alle her i Rogaland som våger å gå med sånne negler..hihih..
      Tempo?? ..en husmors dag tar aldri slutt..??du har vel hørt om den???
      Klem til deg!!

      Slett
  4. Håper du er hjemme når jeg skriver her.
    Ååh, så lekker neglelakk og negler! Wow...
    Stilig du er. Tenkt masse på deg idag

    Varm klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Thile!
      Takk for omtanke og ros av negler!!
      Klem

      Slett
  5. Jeg er rett og slett STUM av beundring over deg og din energi, ditt pågangsmot, din positivitet og fantastiske mamma-rolle!! For et utrolig flott menneske du er!! Er du klar over det?? Hilsen Anne Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne Kristine!
      Jeg må bare bøye meg i støvet og si tusen takk for ting jeg nok egentlig ikke tenker så mye over..Samtidig så prøver jeg vel gjerne å gjøre mest mulig for barna mine den tiden jeg er her...
      Takk skal du ha!
      Klem.

      Slett
  6. Jeg er ofte innom siden din, og jeg beundrer deg veldig for ditt pågangsmot! Du er til stor inspirasjon for meg, ettersom jeg også har kreft, brystkreft med spredning til lever. Det går helt sikkert bra med deg denne gangen også! Mange varme tanker sender jeg til deg!
    Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  7. Hei Tone!
    Så kjekt å høre fra deg,men samtidig trist å høre om enda en av oss som har havna i uføret...men uansett hvor vanskelig alt kan føles,så er det likevel mange solskinnsdager innimellom..man må bare være obs på at man får dem med seg og ta godt vare på dem..og velge å gjøre det som er best for deg,ikke andre...Jeg lurer på hvor i landet du er og alderen din?,bare hvis du vil..du er også velkommen til å ta kontakt med meg via mailadressen du finner her inne..
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Hei Synni!

    Takk for koselig tibakemelding! Jeg har sendt deg en mail.

    Hilsen Tone

    SvarSlett