torsdag 23. februar 2012

Tomt hus...

Torsdag 23.2.12 ...opp og hopp,klokka er 8.30...alle andre er oppe,bare ikke meg...Storesøster og Lillegullet skal desverre reise hjem igjen i dag,så da er det på tide å stå opp hvis de skal rekke toget klokka 11...så blir det tomt...

...vi dro hjemmefra 10.40 og hun var litt nervøs for at de ikke skulle rekke toget,men vi måtte jo t o m vente 5 minutt jo...hihhi...trist at de reiser fra oss,men satser på at det ikke blir så lenge til vi ser dem igjen...

...selvfølgelig har jeg jo også samla opp ørten ærend når jeg først er ute og suser,så første stopp er M44...skomakern,Kapp Ahl for å bytte og kjøpe,apoteket:ny ladning med medisiner,posten,neste stopp er Jærhagen for å kjøpe noe,biblioteket:eeeendelig er bøkene mine kommet inn så jeg har masse lesestoff igjen,så er det kiwi og rett hjem etterpå..pjuh...alt på ca 1.5 time...

...godt med det som er gjort...i dag fikk jeg jammen kvilt på rett tid også,ikke verst...Småfrøkna og ei venninne fikk være med Anita og ungene på Ølbergstranda i dag,så de var kjempefornøyde da de kom hjem...våte og med sand opp til ørene...

...knekkebrødboksen er tom,så i kveld måtte jeg mekke nye knekkebrød...hadde fått sammenbrudd hvis jeg måte spise en frokost i mårra utren knekkebrødene mine...hiih...akkja...all slags laster...men nå er det kvelden og natti fra meg..

2 kommentarer:

  1. Takk for noen koselige dager og påfyll i skapet! hehe Kommer plutselig tilbake !! ;)

    KLem!! <3

    SvarSlett
  2. Flinka...skjønner ikke hvor du tar energien din fra ! Skulle bakt knekkebrød jeg også...men gjør jeg det ..nei!Ønsker deg og dine en fin helg!!! Gode tanker fra Porsgrunn

    SvarSlett