onsdag 22. februar 2012

Ut på tur....

Onsdag 22.2.12 ...opp og hopp...var jammen meg oppe tidlig i dag også...8.15 på en feriedag!!..det er for gæli...jaja...da får jeg tid til å dusje også...

...jeg må komme meg avgårde i 10-tida i dag,så da er det bare å sette i gang...meeen....vi har et bursdagsbarn i huset i dag...mannen min blir 48 år,så da må jo han få litt presanger og sånt før vi rømmer huset,så blir det litt feiring i kveld...

...i dag var jeg på farta fra 10 til 16.30 i uoffisielt oppdrag og langt hjemmefra,så da jeg kom hjem var det godt å hive seg nedpå ei lita stund før vi skulle kose oss med vafler og is...Storesøster og Lillegullet har vært på besøk hos faren sin og kom hjem i 19-tida...

...tror ikke det blir så seine kvelden i kveld,så det blir en kort og lite spennende snutt det her..

4 kommentarer:

  1. Hei Synni
    Uansett kjekt å høre fra deg og at du har det bra:))
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det gjør ingen ting om du bare har tid til å skrive en liten snutt, hovedsaken er at du er i gang. Du er kandidat til 'Svart belte i shopping' og jeg tror du vinner, he he. Makan til energi, å farte rundt i butikker er slitsomt, lommeboka mi tillater det absolutt ikke og energien bruker jeg på småturer til fots. Vi er på hytta og koser oss med god mat og godt drikke. Jeg må prøve å få lagt på meg noen kilo, men det er ikke lett, så nå kalles jeg 'kvisthaugen', ville heller bli kalt 'hun slanke', men......
    Kos deg med familien og ha det godt så lenge.
    Vinterferiehilsen fra Janne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med din kjære <3!
    Ja, det var litt av ett tempo på deg igår, vennen min:) Ikke shopping, hele tia vel, hihi? Forresten, det er deg vel undt ;P
    Du og jeg, vettuu....
    Ha en bra dag da!

    Varm klem

    SvarSlett
  4. Klem fra Toril. Leser og imponeres fortsatt. Og tenker mye på deg.

    SvarSlett